vineri, 20 ianuarie 2012

Protestele continua!

La fel si manifestul meu anti-protest.

Ca si voua, si mie imi displace ce se intampla in tara mea!
Dar ma gandesc la un lucru: daca ies in strada, alaturi de protestatari, si cer alegeri anticipate, si Guvernul cedeaza intr-un final si avem alegeri anticipate, ce se va intampla?
Vom alege fortat pe cineva, din cei pe care ii avem in prezent, si vom continua sa traim ... la fel ... poate putin mai bine, sau poate putin mai putin bine.
Daca insa vom continua cu proteste mici, pasnice, civilizate, mesaje, sugestii etc. guvernul o sa stie ca tara vrea o schimbare. Zic eu. Asta daca nu a aflat deja.
Si atunci cand se va termina mandatul actualului presedinte, candidatii la presedintia tarii vor fi pregatiti, vor avea planuri, strategii si proiecte, pentru un trai mai bun; si vom avea pe cine alege!!
Acum, nu facem decat sa-l dam jos pe actualul presedinte ... si apoi??

Cartarescu scria astazi "Traian Basescu si-a epuizat, in primii trei-patru ani ai primului sau mandat, capitalul de incredere si popularitate, iar al doilea mandat l-a surprins fara idei si proiecte noi, depasit de situatie d.p.d.v. politic." Ei bine, cel care va veni in urma alegerilor anticipate, daca si numai daca Basescu va ceda, va fi depasit atat din punct de vedere politic, cat si economic si social, in special din punct de vedere al sperantelor si visurilor noastre.

Cred ca cel mai bine este sa dam timp viitorului. Sa asteptam ca viitorii candidati la presedintia Romaniei sa ne aduca imbunatatirile de care avem nevoie fiecare din noi; la timpul lor.


Stiu, iar am scris aberatii...
dar sunt aberatiile mele, si cred ca ar fi bine sa ne gandim de doua ori inainte sa iesim in piata. Acolo in piata o parte sunt "gura casca" iesiti pentru distractie; o parte sunt platiti - instigati -manipulati - sa fie acolo; si o mica - mica parte, insignifianta, chiar crede in protest!
Zic eu ...

Niciun comentariu: