luni, 9 iulie 2012

After a couple of beers I can be anyone. Even myself..

Sunt mandra, caci nu am nevoie de bere pentru a fi eu. Desi nu este tocmai bine intotdeauna.

In acest weekend am fost in centrul vechi, am stat la o masa si am citit. Nu, nu romane, reviste, sau ceva asemanator..ci un meniu. Un meniu foarte interesant: "n" tipuri de bere din intreaga lume - bere ceheasca, nemteasca, americana..bere nefiltrata, fara alcool, cu guler, fara guler..etc .. si fiecare avea notat cateva cuvinte: aroma de piersica/miere/dulce-amaruie etc. Si mai interesant era faptul ca fiecare bere in parte avea un anumit tip de pahar. 
Pe ultima pagina era bere scotiana - una de 250 lei si una de 300 lei. Fiecare la 0,375 ml. Cea de 300 lei contine 41% alcool, iar cea de 250 lei - 32% alcool.
Si am intrebat daca au la bar, si daca le comanda cineva..si barmanul a raspuns ca sunt cunoscatori care consuma.

Waw..daca vreunul din acesti consumatori-cunoscatori ajunge pe aceasta pagina, as vrea sa-mi lase un comentariu despre berea pe care o cunosc, cum au ajuns sa o cunoasca si sa o consume, cum este aceasta etc. 


Niciun comentariu: