marți, 3 iulie 2012

oamenii

In timpul facultatii am lucrat ca operator de interviu la o firma de cercetare de piata. Majoritatea proiectelor erau in locatie, si selectam respondentii in zona din jurul locatiei. Mi-a placut mult. Si am invatat multe, despre viata in general, si in special despre oameni.
Am interactionat cu toate categoriile de oameni, de la manageri de companii, antreprenori, femei casnice, femei de cariera, studenti, elevi..pana la someri, muncitori, persoane fara scoala.
Am crezut ca le-am vazut atunci pe toate. Dar nu a fost asa. Si nici pana acum nu le-am vazut pe toate.

Pot intelege si accepta ca oamenilor de langa mine nu le plac exact lucrurile care imi plac mie. Pot intelege si accepta ca fiecare este diferit, unic si special.
Nu pot intelege si accepta insa minciuna si prefacatoria.
Nu imi place sa fiu pupata si laudata atunci cand nu merit. Nu imi place ca cineva sa isi bage ghearele in treaba mea, fara ca eu sa cer ajutorul. Si mai mult de atat sa mai si incurce cu ghearutele ascutite. Sa presupunem ca acesta este felul lui de a fi; dar cand se baga o data, se baga si a doua oara, si a zecea oara, vede de fiecare data ca deranjeaza si incurca..nu se poate abtine oare? Si peste toate astea, te bagi si nu ai cum sa ajuti, nu ai anumite cunostinte si abilitati pentru asta..

Nu ca sunt eu o sfanta, cu siguranta si eu mai gresesc dar....Mi-ar placea sa fac o cercetare de piata, sa inteleg putin cum lucreaza mintea oamenilor. Ma ajuta cineva??

Niciun comentariu: