marți, 10 iulie 2012

eu

Sunt o perfectionista, si nu-mi place sa gresesc ceva!! Iar atunci cand se intampla asta, stiu sa accept, sa-mi cer scuze daca este cazul..si sa am grija ca data viitoare sa nu mai repet greseala.

Si totusi, se intampla sa mai gresesc..fie din cauza stresului, fie din lipsa concentrarii, neatentie..din cauza informatiilor insuficiente etc. Nu motivul este important, ci ceea ce invatam din aceste greseli.
Si eu tocmai am invatat ca nu totul trebuie sa fie perfect, mai si gresim si este absolut normal, mai ales daca vrem si putem sa reparam. Si plus de asta fiecare greseala, indiferent de natura ei, este o experienta de viata, pe care trebuia sa o traim, si face parte din farmecul vietii.
Este chiar haios sa gresesti uneori - afli ceea ce gandesc si cred ceilalti despre tine si parca nu este interesanta o viata fara greseli.
Decat sa plang pentru greseala mea, sa ma supar .. mai bine invat lectia, data urmatoare fac o alta greseala-nu aceeasi, dar fac!! Si ma bucur de viata asa cum este ea!!

Niciun comentariu: