joi, 4 iulie 2013

Sunt un mic ticalos,

dar am un suflet mare.
Si m-am indragostit. Desi fetele imi spun ca sunt indragostit de Lucy eu nu recunosc.

Sunt Gru. Tatal a trei fetite dragute si cuminti: Margo, Edith si Agnes. Si ma port ca atare: invat poezii cu ele, le sarut de noapte buna, le citesc povesti, am grija de ele, le protejez si nu le las sa se intalneasca cu baietii.
De ziua micutei mele Agnes sunt extrem de afectat. Ea isi doreste sa vina Zana de poveste. Si eu nu gasesc nicio Zana..astfel ca sunt nevoit sa intru eu in rol doar sa ii fac pe plac micutei.
Fetele isi doresc o mama, dar eu am avut o experienta nefericita, am devenit un ticalos si nu ma intalnesc cu femei.

Am fost candva un mare ticalos, acel ticalos care a furat Luna..dar a pus-o inapoi pe cer. (Despicable me 1, va amintiti sper!!)
Acum cand un ticalos ameninta sa distruga lumea, doar un alt ticalos il poate gasi si distruge. Eu sunt acela.
Iar Lucy este partenera mea in aceasta misiune.
Salvam lumea impreuna?


"Despicable me 2", in cinema din 5 iulie, distribuit de Ro Image 2000. Este un must see.

PS: Minionii mei arata mult mai bine asa galbiori decat movulii, asa-i? Si danseaza.. waw.


Niciun comentariu: