vineri, 10 ianuarie 2014

Saving Mr. Banks

Miercuri seara am fost invitata Angelei la film.
"Saving Mr. Banks", in regia lui John Lee Hancock, cu Emma Thompson (P.L.Travers), Colin Farrell (Mr.Travers) si Tom Hanks (Walt Disney).

"Saving Mr. Banks" spune povestea Pamelei Travers, autoarea minunatei carti "Mary Poppins".
Wald Disney si-a dorit sa le faca fiicelor sale cel mai frumos cadou si sa ecranizeze povestea lui Mary Poppins. Timp de 20 de ani a incercat sa o convinga pe autoare sa-i dea acordul.


Cu totii avem un Mr. Banks al nostru. O persoana draga pe care credem ca am dezamagit-o. O persoana careia nu-i mai putem cere iertare, nu-i mai putem cere sfaturi, nu-i mai putem arata zambetul sau iubirea noastra.
Pentru a-l salva pe Mr. Banks al nostru trebuie sa ne iertam in primul rand pe noi. Sa intelegem ca nu am dezamagit, ca noi am facut tot ce am putut mai bine, din tot sufletul.
Ecranizarea povestii lui Mary Poppins depinde foarte mult de salvarea lui Mr. Banks. Asa explicam si titlul filmului: "Saving Mr.Banks. In cautarea povestii". Cand a inteles acest lucru si a gasit calea de a-l salva de Mr. Banks, Walt Disney a reusit sa descopere povestea din spatele povestii.

Un film Disney emotionant, despre copilarie, despre legatura tata-fiica; un film pe care mi-as dori sa-l revad intr-o zi, pentru ca mi-a placut mult.

Niciun comentariu: