vineri, 14 februarie 2014

O piesa desantata



O piesa desantata 
dupa un text de Lia Bugnar
Regia: Dorina Chiriac
Distributia:
Ela - Lia Bugnar, 
Mihu - Radu Iacoban, 
Mira - Ilinca Manolache, 
Niki - Marius Manole, 
Hotul - Andrei Hutuleac


Profesorul meu de matematica din generala spunea: Stiloul, masina si nevasta nu se imprumuta niciodata!


Ela este un bun arhitect, iar Mihu este translator de kurda. Cei doi isi doresc sa-si mai condimenteze relatia; astfel decid sa caute un cuplu si sa faca schimb de parteneri pentru o partida de sex.
(ups!! ce spunea profu' de mate?!)

Ii invita la ei acasa pe Mira si Niki, un cuplu cu experienta in schimbarea partenerilor. Cel putin, asta afirma cei doi in anunt. Insa nimeni nu este ceea ce pare a fi.
Exact atunci cand atmosfera este mai incinsa intra un hot inarmat. Acesta a fost angajat pentru a fura colita din '31 a lui Mihu, mare pasionat de timbre.

Personajele sunt absolut normale: se cearta, se impacata, se impusca, se apara, se iubesc.
Si bomba: Mira, timida bomba sexy, pentru ca si ea este pasionata de timbre ii face hotului o propunere.

Un spectacol plin de umor, despre care a scris si Emil Calinescu aici.

Din spectacolele Liei Bugnar am mai vazut si mi-au placut:
Oase pentru Otto
7 dintr-o lovitura
Spectacolele pot fi vazute in cadrul proiectului Teatrul nu este o cladire.


O piesa desantata 
si un pub desantat.
B52 nu cred ca este locul potrivit pentru a pune in scena un spectacol de teatru. De la intrare pana la .. scena, nimic nu te face sa te simti .. sa spunem .. teatral.

Mi-a placut jocul scenic al Ilincai Manolache si cel al lui Marius Manole.
Atat cat am putut sa-l vad. Pentru ca m-am simtit ca la scoala, cand profesorul sta pe scaun la catedra si explica lectia, iar eu din penultima banca nu-l vad. Asta ca tot v-am spus de proful meu de mate.
Imi plac spectacolele de teatru in pub, imi plac pentru atmosfera degajata, primitoare. Godot Cafe Teatru, Green Hours s.a. Insa B52 e fain ca pub si atat. (Si nu va indemn sa nu mergeti acolo la spectacole! Ba chiar cred ca veti merge acum tocmai pentru a vedea si voi cum e, daca nu ati fost deja.)
Stiu .. teatrul nu e o cladire .. poti juca teatru oriunde. Chiar si in B52. Spectacolul conteaza mai mult, trairile pe care ti le ofera.


Spectacolul mai poate fi vazut pe 28 februarie in Godot Cafe Teatru.

Niciun comentariu: