joi, 21 iunie 2012

un alt black beauty


O poveste frumoasa despre libertate in primul rand, dar si despre putere, vointa, prietenie si iubire.


Flicka 1 (2006)

Katy, este o adolescenta pe care tatal, proprietarul unei ferme de cai, o trimite la studii la o scoala de prestigiu. Katy simte ca locul ei este acasa, la ferma, si isi doreste sa-i demonstreze acest lucru tatalui ei.
Intr-o zi, cand iese sa calareasca, Katy gaseste un cal salbatic, un mustang negru, pe care il aduce la ferma si incearca sa-l imblanzeasca. Ii pune numele Flicka si il antreneaza pentru a ajunge un mare campion si totodata in acest fel sa-i demonstreze tatalui ei ca este capabila sa conduca pe mai departe ferma.


Flicka 2 - Country Pride (2012)

Acelasi mustang negru - o noua ferma de cai - o alta adolescenta, Kelly.
Kelly inca sufera dupa moartea tatalui ei....Intalnirea dintre Kelly si Flicka este una deosebita, si se creeaza o adevarata legatura intre cele doua suflete. Flicka continua sa fie o invingatoare, asa cum a fost antrenata, si Kelly are nevoie de un suflet cald, de un prieten....pentru a arata ca este o invingatoare.
Si acel prieten este Flicka.


Doua filme frumoase, tare dragi mie, mai ales ca mi-a amintit de copilarie, de Black Beauty....si tare mi-ar placea sa existe si Flicka 3..si Flicka 4 si etc.

2 comentarii:

Andra spunea...

Am scris si eu ceva despre Black Beauty la mine pe blog, intr-un articol in care vorbeam despre mai multe seriale. De Flicka nu stiam...dar am aflat acum.

PS: De ce nu iti pui un buton de like?

raluka spunea...

am pus buton de like :) multumesc, nici nu m-am gandit la asta pana acum..