miercuri, 24 iulie 2013

Si eu sunt..

.. un om mare si fara minte.

Nu cred ca este cineva care nu a vazut filmul "Grown ups", (2010). Ei bine, acum avem si continuarea acestei comedii. Adam Sandler, Kevin James, Chris Rock si David Spade. Aceeasi oameni mari si fara minte se intorc pe marele ecran din 26 iulie 2013.
Filmul "Grown ups 2" este distribuit de InterComFilm.


Lenny Feder (interpretat de Adam Sandler) a fost un mare impresar la Hollywood. Renunta la jobul de impresar si se muta impreuna cu familia(sotia sa Roxanne si cei 3 copii) in orasul lui natal.
El isi doreste ca scumpii lui copii sa traiasca intr-un oras normal, nu in nebunia de la Hollywood. Si totodata isi doreste sa se distreze din nou cu prietenii lui buni, in ciuda varstei si colesterolului marit.
Si distractia incepe.
Cei patru prieteni isi continua nebuniile si totodata isi urmaresc copiii cum cresc si isi descopera talentele.

Geniala faza cand Lenny conduce autobuzul scolii, pentru ca soferul a venit la job dopat in urma suferintei in povestea sa de dragoste care a durat numai 3 saptamani.

Eric (Kevin James) isi retraieste tineretea alaturi de prietenii lui si, fortat de imprejurari, face un lucru pe care nu l-a facut niciodata: sare in apa de pe stanca de la mina. Toata copilaria si adolescenta lui a inventat scuze stupide doar pentru a nu sari de pe stanca.


Se stie ca Adam Sandler este unul din actorii mei preferati. Imi plac comediile, imi place intotdeauna cum interpreteaza Sandler rolurile si ma binedispune de fiecare data cand il vad. Evident ca mi-a placut si aceasta comedie si este un must see in aceasta vara.


- Acest articol este un guest-post, scris de mine Ioana Cristina, sora Ralucai. Multumesc pentru gazduire. -

Un comentariu:

Alexandru Budici spunea...

Abia astept sa il vad, din cate am citit si aici pare foarte interesant filmul mai ales ca rolul principal este jucat de bine cunoscutul Adam Sandler ceea ce e foarte interesant.