miercuri, 3 iulie 2013

The Lone Ranger

Life can never cage a man like this!


Cand eram mica tata pleca foarte des in deplasari in tara. Eu ma bucuram, pentru ca atunci cand se putea ma lua cu el, si asa am avut ocazia sa vad multe locuri faine. Si cand nu ma lua cu el imi aducea cate ceva. Odata mi-a adus romanul Winnetou, de Karl May. Stia ca imi plac desenele animate cu "calaretul singuratic" si stia ca imi va placea si cartea Winnetou.
In cursul zilei de ieri am tot incercat sa-mi amintesc desenele cu calaretul singuratic, dar nu am reusit.
Filmul "The Lone Ranger" a venit insa cu o scanteie. Palaria alba, masca, melodia de final, frumosul cal alb si "Dii Silver" au reusit sa-mi aminteasca de calaretul singuratic pe care il urmaream la TV in copilarie.




Indianul Tonto (Johnny Depp intr-un rol magistral) ii povesteste micutului Will "Legenda Calaretului singuratic". Tonto ii dezvaluie baiatului cum un om al legii a devenit legendarul Calaret. Lui Will nu ii vine a crede, el stia despre calaretul singuratic ca este un om bun si atunci de ce purta masca? Pentru ca, ii spune Tonto, vine o vreme cand si oamenii buni trebuie sa poarte masca.

Kemosabe il numeste indianul Tonto pe calaretul singuratic; si cand acesta il intreaba ce inseamna ii spune "frate gresit", desi "kemosabe" inseamna de fapt "prieten de nadejde".
John Reid este un avocat, un om al legii, plecat din oraselul sau natal in marele oras sa faca dreptate. Se intoarce sa-si vada fratele, si il intalneste pe Butch Cavendisch, conducatorul unei bande de raufacatori.
Tonto si John, doi oameni total diferiti, lupta impreuna pentru dreptate.
Nu va povestesc prin ce aventuri trec cei doi eroi, va las sa traiti momente frumoase si tensionate alaturi de acestia.

Un film plin de aventuri si umor, creat in studiourile Disney de aceeasi echipa care a creat seria "Piratii din Caraibe". The Lone Ranger este adus in cinematografe de Forum Film incepand cu 5 iulie.

Niciun comentariu: