duminică, 12 aprilie 2009

life vs movie

"Fostele iubite ale iubitului meu" - un film interesant; plin de mister si adevar


El refuză să-i vorbească ei despre fostele lui relaţii, asa ca ea se apuca de cercetari; afla numele şi numerele de telefon ale ex-elor şi avand un atu in job îşi stabileşte interviuri cu fiecare - totul în încercarea de a-şi cunoaşte mai bine iubitul. Insa, se trezeşte complet fără apărare atunci când se împrieteneşte cu una dintre femei.



Oare de ce intotdeauna femeile cauta sa afle trecutul unui barbat? Fostele relatii, fostele iubite, vechi ganduri, vise...Ne ajuta sau ne distrug relatia actuala toate acestea? In orice caz nu asa il cunosti mai bine pe cel de langa tine!



Eu cred ca mai mult conteaza prezentul, ceea ce este in prezent, ceea ce face, ceea ce gandeste. Nu conteaza atat de mult ceea ce a facut, ceea ce a avut, ceea ce si-a dorit; pentru ca de multe ori poate sa doara acest trecut si e mai bine pentru noi sa nu-l aflam.
Conteaza clipa, prezentul, si ceea ce poti avea in viitor.



Acum ceva timp, intr-o piesa la un festival de teatru, am vazut un mod interesant de a cunoste pe cineva. Doua personaje, doi tineri, un el si o ea, ies la un picnic. First date. Incep sa discute diverse, iar pentru a se cunoaste mai bine el incearca sa descopere utilitatea fiecarui obiect din geanta ei; iar ea a fiecarui lucru din portofelul lui. Mi s-a parut chiar un mod inedit de a descoperi pe cel de langa tine.


De multe ori trecutul unui persoane dragi poate pune amprenta asupra ta, poate sa doara mai mult decta orice altceva, si cred ca este mai bine sa nu afli. Esti mai linistit, mai fericit, pentru ca totul este mai simplu.



Insa atunci cand stii prea multe, cand deja cunosti trecutul, si doare, si simti ca nu poti continua asa...ce poti face? Continui si lasi timpul sa stearga acea poveste din trecut? Te opresti aici, gandidu-te totusi ce ar fi fost daca?


Viata nu este intotdeauna o piesa de teatru sau un film; de aceea cred ca este mai usor pur si simplu sa traim prezentul; fara sa ne uitam vreo clipa in trecut.

2 comentarii:

Momo spunea...

e, nu,,tre si ceva trecut, pt ka orice om este constructia trecutului sau,,si un pik, asa, trebuia sa kam stii, nu de alta da sa nu pici ku vreun cine stie ce "fenomen nedescoperit"...imp e sa nu faci ka domnitza din film,,ka asa, toti avem regrete, greseli, chestii din astea ce ne macina prezentul, pe unii, evident...

Iaţcu spunea...

Biletel pe noptiera:

Pentru a avea ce-i povesti despre tine viitoarei iubite, aia ce-ti va urma, iote ce am de gind:

Vreau sa te privesc dezbracindu-te lasciv pe muzica aia a noastra.
Stiu ca-ti place sa mi-o masezi cu minutele tale delicate si sa mi-o saruti. Nu te voi impiedica. Te voi gusta si eu peste tot, incet si fara zgomot. Iti voi face masaj asa cum am invatat la cursurile de Tantra., dupa care te voi patrunde salbatec pina la "GPoint".
Dimineata am fost la Banca pentru a-ti face un PLATINUM CARD FROM AMERICAN EXPRESS. Stiu ca la Milano iti va fi de folos, mai ales ca au aparut noile colectii. Vezi ca pe biroul meu gasesti biletele la Business class. Am luat mai multe ca sa poti merge si cu prietenele tale.
A! Te rog sa te gindesti unde mergem in vacanta de Paste. Rasfoieste si tu oferta de la Accent

Astazi ajung acasa pe la ora 19.00. Te rog sa fii pregatita.

Al tau viitor fost iubit, XXX

Cam asa ceva le povestesc noilor iubite atunci cind sint intrebat de "fostele".

Nici maestrul Malaimare nu ar putea mima schimonoselile, belirea ochilor, roseata, vineteala, albeata obrajotilor. Chiar si un titrat cardeolog, expert in tahicardii s-ar lasa pagubas in fata unui astfel de caz.

Succesul e garantat! Intrebarile despre trecutele relatii is tinute in pod, linga altele de genul:

"Cind imi vei cumpara masina?" (la o simpla zapare pe la ora 17.00 este imposibil sa nu dai peste vreo tragedie rutiera)

"Iti place de mamuca mea?" (ho hooo cit se poate dezvolta subiectul asta... poate cu o alta ocazie)