luni, 27 aprilie 2009

Stiati ca.....exista viata si dupa munca?

poate m-am schimbat eu...

poate vreau mai mult...

poate am aspiratii mult prea mari... - cum imi spunea odata o persoana f. draga ( care poate imi explica intr-o zi ceea ce a spus atunci, pentru ca nu am inteles, si nu am putut intelege pana astazi)

poate nu vreau sa ma multumesc cu ce mi se ofera...

poate simt ca ceea ce fac nu este chiar ceea ce as putea sa fac cel mai bine...

poate nu am gasit cui sa ofer chiar tot ceea ce am de oferit...



poate nu am fost capabila sa cunosc persoanele de langa mine, si le-am vazut altfel pana astazi...


sau poate...viata a schimbat pur si simplu aceste persoane...



si atunci ce putem face cand persoanele din jurul nostru nu mai sunt aceleasi, si nu ne place ceea ce au devenit?



eu una plec mai departe

in cautarea acelor persoane care au personalitatea bine conturata si nu se indoaie dupa cum bate vantul...

in cautarea celor care stiu sa ma iubeasca asa cum sunt si sa ma accepte cu ceea ce imi place sa fac...

in cautarea vietii mele...



voi?


Un comentariu:

Momo spunea...

noi,,,,
io incerc sa ma definesc pe mine si sa konturez personalitatea mea,,,asa ka nu mai astept sa vad ceilalti kum is,,,
parerea mea: care,s ok is ok de la inceput pan la sf, asa ka probabil tu ti,ai kreat o imag poz despre ei la inceput, ka apoi sa vezi ka de fapt nu,s asa,,,nu ei s,au schimbat, ci au ai aj la o maturit astfel inkat ti,ai dat seama de pers respective, asa kred, cel putin in ceea ce ma priveste