marți, 23 iunie 2009

Bookfest 2009


Bookfest-ul de anul acesta - cu adevarat interesant. Reduceri mari, standuri impresionante, edituri de seama. Colectii, lansari, editii limitate si multe altele.


Adevarul


Cotidianul


Jurnalul National



Editura "All" a avut cupoane de reducere de 5 lei, impartite la intrare. Insa, din pacate, nu am gasit nici o carte noua a Ceciliei Ahern.
Editura Humanitas de asemenea a avut oferte: alegi 3 carti, platesti doar 2.
De altfel, toate editurile au avut oferte mai mari sau mai mici.


Printre interesele mele s-au aflat:



"Sunt aiurita si se ia!" si "Vai ce-am uitat!" de Caprice Crane. - editura Humanitas



"Apa pentru elefanti" de Sara Gruen. - editura Humanitas



"Minciuni pe canapea" de Yalom D. Irvin. - editura Humanitas



"Spovedania unui ucigas. Legenda sfantului betiv" de Joseph Roth. - editura Humanitas



"Evadare de la Auschwitz" de Andrei Pogojev. - editura Meteor Press



si bineinteles cartile colectiilor Adevarul, Jurnalul National si Cotidianul.



Am descoperit cu nespusa bucurie noua carte a dirigintei mele din liceu: " Lizoanca la 11 ani" - Doina Rusti, editura Trei.

carti...terase...mici...bere...= Bookfest 2009 la Romexpo.

2 comentarii:

Loredana spunea...

spor la citit !

Hoffa spunea...

As fi vrut si eu sa ajung. Aveam si eu cateva carti de luat, dar asta e... pentru noi astia din provincie nu se face bookfest (braila), ca noi nu citim.

P.S. Te-am adaugat si eu in blogroll cu titlu "fa-te auzit".. daca doresti altfel nu ezita sa imi spui. Spor la bloggerit!:)