marți, 27 octombrie 2009

free or profi?

Proba 8 a concursului SuperBlog 2009 vine cu o noua provocare: tu ce alegi e-mail gratuit sau e-mail profesional?
Cand ti se adreseaza o astfel de intrebare te gandesti in primul rand la necesitatile tale. Ai nevoie de un e-mail personal, prin intermediul caruia sa comunici cu prietenii, cu familia si cu alte cunostinte; sau ai nevoie de un e-mail business, pentru ca esti un om de afaceri si comunici prin intermediul internetului cu majoritatea clientilor si beneficiarilor?



Eu visez la un business al meu. Cand il voi avea, si voi reusi sa obtin si ceva profit, cred ca voi apela la hostway pentru un e-mail profesional. Cand esti profi trebuie sa te porti ca atare, sa faci dovada faptul ca esti un profesionist adevarat.

Si cum se spune ca ... daca esti cu adevarat bun la ceva, sa nu faci niciodata lucrul acela pe gratis!!!...

Cu 1 EUR/luna/ casuta Hosted Axigen iti permite sa fii conectat continuu la mediul de lucru prin solutii de comunicare eficiente, personalizabile si perfect securizate. Iti ofera agende de lucru colective, optiuni de grup, toate intr-un mediu stabil.
Cu totii ne dorim siguranta, securitate, respect. Hosted Axigen iti serveste toate acestea pe tava. Plus, poti accesa acest serviciu oricand si de oriunde.

Sper, cititorule, ca ai incredere in ceea ce scriu eu aici, in general; iar acum in special. Si daca totusi nu te-am convins ... poti testa acest seviciu: gasesti un demo live pe site. Acest demo live demonstreaza ca Axigen este profi pentru tine, te respecta si se respecta!


Un comentariu:

Momo spunea...

haha :)) amandoua am scris "tu ce alegi?" :))Tare asta!! eu acum am vazut ce ai scris tu :))