marți, 31 mai 2011

chestiuni de principiu

Si daca este joc si joaca in blogosfera, sa fie din nou leapsa. Leapsa vine de la Serban, si este cu si despre principiile de viata - acele valori dupa care ne ghidam in viata.
Am mai scris eu cate ceva despre valori; si acum...care ar fi principiile mele...pai sa vedem:

- Gandesc inainte de a face ceva, inainte de a spune ceva.
- Invat continuu, in special din greseli.
- Incerc sa nu intarzii, pentru ca nu imi place sa stiu ca sunt asteptata.
- Ajut pe oricine cu placere atunci cand pot, daca stiu despre ce este vorba si daca nu imi dauneaza mie sau cuiva drag mie.
- Familia pe primul loc, si apoi prieteni, colegi, cunoscuti....
- Nu "recuperez" lucruri (obiecte, persoane, relatii, joburi etc) pe care le "arunc" din proprie initiativa.
- Respect ceea ce este celalalt si ceea ce face, si de aceea nu incerc sa schimb pe nimeni.

"Sa nu renunti,
sa nu te lasi supus"


Si pentru ca leapsa trebuie data mai departe, vreau sa stiu principiile de viata ale lui Bogdan si Iulian. Pentru Laura este optional, daca vrea sa preia aceasta leapsa m-as bucura tare; daca nu nu este nicio problema, pentru ca este femeie si poate face orice vrea ea!

2 comentarii:

banubadabalaura spunea...

Of, baietii astia nu prea se lauda cu printzipiile lor (sau si le ascund, ca-s firi organizate, nu dezlânate, ca noi, femeile):).

Eu...fiind un picut de femeie intr-un oareshcare fel, o sa-ti scriu de-a dreptul dezlânat :

M-am gandit eu...asaaaa...si am ajuns la concluzia ca nu prea am multe principii, sunt un fel de fiinta umana flexibila, fara prea multe dogme.

Cred ca am unul singur (principiu de viata, sau cum ii zice...) : nu-mi place sa fiu mintita, "aburita".

In rest, multe defecte , care incep cu : posesivitate, nesiguranta... si nu mai spun mai departe, ca incep sa ma enervez :))).

Dupa cum observi, de femeie ce sunt, am pus si diacriticile doar acolo unde cred eu ca au importanta: la î din a :/

Sper ca nu te-am zapacit prea tare, m-am zapacit pe mine destul :)).

Te pupa banubadabalaura

raluka spunea...

Te pup si eu Laura.
Da da, nici mie nu imi place sa fiu mintita...iar defecte toti avem, lasam sa se vada mai multe sau mai putine, probabil in functie de cat de bine mintim :P Si cum cei carora nu le place sa fie mintita, nici nu le place sa minta, atunci intotdeauna ei vor aparea in fata celorlati cu cele mai multe defecte...dar totul e relativ;)