luni, 23 mai 2011

a-nnebunit lupul...

Incepusem si eu sa cred ca vine sfarsitul lumii. Si ma gandeam ce sa-mi vand mai intai: masina nu am, bicicleta nu o am acasa - acasa la mama - ca nici casa nu am eu.
Nimic nu am.
Puteam sa-mi vand job-ul. Ce-ar fi fost? :))
Dar nu am gasit nici o persoana interesata catusi de putin, ce sa mai vorbim de un cumparator real.
Ma gandeam ca ar trebui sa beau, poate asa nu ma mai doare sfarsitul si...cineva a venit cu ideea: vineri seara ies de la sala, si pe drum se opreste in dreptul meu un individ, si ma intreaba:
" va place vinul? vinul va place? "
apoi pleaca mai departe, fara sa astepte un raspuns.
Am inceput sa rad singura, cu gandul la "si halatul? cat e halatul? "

A-nnebunit lupul!
Cu o zi inainte...
(joi seara) ma suna un individ.
- Buna seara.
- Buna seara.
- Ce faceti?
- Bine, multumesc. Dvs?
- Bine.
- Dar cine sunteti?
(ei de aici incepe nebunia...)
- Eu.
- Bun,,,si cine esti tu? De unde ai nr meu de tel?
- Eu. Dar tu unde esti de e galagie acolo? Pe santier?
(eram in bus in drum spre casa)
- Da, pe santier. (zic)
- Si ce faci acolo? Construiesti?
- Da, construiesc.
- Ce?
- O casa!
- O casa?
- Da.
- De caramida?
- Da, de caramida.
- Tu singura?
- Da, eu singura, cu manutele mele...pun eu caramida cu caramida pana ridic casuta.
- Pot sa vin si eu sa construiesc cu tine?
- Nu, eu imi construiesc aici casuta mea de caramida, tu apuca-te acolo unde esti sa-ti construiesti una de chirpici.
(deja individul de langa mine din bus se uita cam suspect)
- Dar eu nu vreau de chirpici.
- Atunci una de paie, sau de hartie. Dar nu vei construi cu mine de caramida.
- Dar nu e tarziu sa construiesti la ora asta?
(era undeva pe la orele 21)
- Nu, am reflectoare si e chiar bine, ca acum e liniste si racoare.
....
si discutia a continuat la modul acesta
....
i-am inchis de vreo 2 ori, ma suna inapoi de pe alt numar (dar nu ascuns!) I-am zis sa mai povesteasca cate ceva, ca abia trece timpul si localizez apelul si ma duc peste el. Ma astepta, chiar. Dar, neaparat tinea sa merg singura.
etc etc

A doua zi, dupa faza cu individul cu vinul, ce ma gandesc...
il sun eu pe asta de joi, cu numar ascuns, sa vad cine e.
- Alo, buna seara! Club x? As dori sa fac si eu o rezervare.
- Alo. Cine? Ce-i aia?
- Nu sunteti club x? Vreau sa fac si eu o rezervare!
- O rezervare? Da pentru ce?
- Nu sunteti club x?
- Greseala. Auzi, dar nu m-ai mai sunat tu si aseara?
( :)) ce tupeu pe el!!)
- Deci nu este club x?
- Nu.
- Bine, ma scuzati. Buna seara!

Am vrut apoi sa sune un prieten sa ii spuna ceva de genul
"Buna seara. Sunt de la club x. Daca suna cineva pentru rezervari, sa le notati Dvs. va rugam. Multumim "
Asa cum spune bancul.
Dar....nu am reusit sa conving sa sune. Poate data viitoare.
Eu deja nu mai puteam suna, caci imi recunostea vocea. Si nu aveam nici un balon cu heliu la mine.


Traim intr-o lume nebuna, nebuna...
Jony, la hente esta mui loca

2 comentarii:

Șerban spunea...

Vezi dacă nu ai nr meu? Îl sunam eu! :)

Sau dacă ai nevoie de o idee pentru o zi plictisitoare, uită-te aici: http://blog.ptm.ro/32/o-zi-plictisitoare/

raluka spunea...

inca nu e prea tarziu...il suni? :D