joi, 11 octombrie 2012

a different Christmas story

Anul trecut de Craciun am riscat totul.
Am intrat pe un site de bijuterii cu cristale si mi-am comandat inelul de logodna. Am programat livrarea special in asa fel incat sa fie doar el acasa.
In dimineata de Ajun, inainte de a pleca catre serviciu, l-am trezit frumos..
- Dragul meu, astazi o sa ajunga pentru mine un colet. Ai bani sa-l achiti tu??
- Sigur, iubito. Da' ce este?
- Inelul meu de logodna.
- .... ??!!
- De la Luxurygifts.ro.
- .... ??!!
- Trebuie sa plec. Ai cafeaua in bucatarie, si croissantul cu miere in farfurie. Te sarut, dragul meu. Sa ai o zi frumoasa.
- Si tu, iubito. Muah.


Toata ziua am avut o tensiune la serviciu..ma tot gandeam ce face el, ..poate o sa intoarca curierul, poate o sa refuze sa plateasca coletul. Dupa-amiaza am trecut si pe la mama si am ajutat-o la treaba. Bineinteles, i-am povestit de traznaia mea. Fiind o femeie clasica, considera ca am fost foarte indrazneata. Ma stie o rebela totusi, si imi este alaturi mereu, indiferent de traznaile pe care le fac.
La final, drept multumire pentru ajutorul dat in bucatarie, mama mi-a pus cateva sarmale pentru acasa, si un cozonac facut de ea.

Ajunsa acasa am fost placut surprinsa. J. cumparase un brad, era impodobit, doar ma astepta pe mine sa punem amandoi steaua in varf; si mai mult, aveam si o gramada de cutii de cadouri sub brad.. Clayderman usor in boxe, si el pe canapea cu o cutiuta rosie si micuta in mana.
Tare m-am bucurat atunci cand am vazut ca nu l-a deranjat faptul ca mi-am comandat singura cadoul de Craciun; ba chiar s-a bucurat enorm. Mi-a marturisit atunci ca de ceva vreme se uita la vitrinele magazinelor de bijuterii, dar nu stia ce sa aleaga. Nu voia sa greseasca cu alegerea facuta.

Am riscat mult, dar a fost o decizie care mi-a schimbat viata in bine.
A fost destinul sau mi-am definit singura alegerea? Cred ca mi-am creat singura propriul destin. Am avut o doza de nebunie, putin prea mult curaj..si am ales bijuteria care mi-a schimbat viata.


Articolul este scris pentru etapa 5 a concursului SuperBlog 2012.

3 comentarii:

Unknown spunea...

f frumos,succes :*

almanahe spunea...

S-a brodit bine! Mulţi s-ar fi speriat! :) Dacă e să fie, e! Bun găsit!

raluka spunea...

e doar fictiune, dragilor!!