miercuri, 17 octombrie 2012

cine alearga dupa 2 iepuri,

se bifurca ..
spunea o colega in facultate. Si mare adevar graia. Atunci radeam, iar acum imi imaginez asa..
o campie intinsa, soare, culori vii.. si eu .. sunt un iepuras dupa care alearga lupul .. in paralel cu mine alearga un alt iepuras, un iepuras care a iesit intamplator in drumul meu - 
il vad si observ cum lupul alearga dupa amandoi, 
si atunci .. eu - iepurasul - aleg un alt drum; o poteca poate neumblata prin padurea ce se intinde in dreapta campiei..
se bifurca acum lupul?? 
continua sa alerge dupa mine pe drumul nebatut de picior de iepuras sau continua sa alerge pe campie dupa celalalt iepuras? 
Voi ce credeti - am putea face un episod de desene animate cu lupul care se bifurca ?
Un episod "nu zaietz, nu pagadi". 


4 comentarii:

Andra spunea...

Dragă, Raluca, cine aleargă după doi iepuraşi, nu merită niciunul!

Andra spunea...

Dragă, Raluca, cine aleargă după doi iepuraşi, nu merită niciunul!

Natural spunea...

Cine alearga dupa 2 iepuri... cade singur in ea :)

Anonim spunea...

Eu zic ca cine alearga..alearga ca prostu/proasta! Nu trebuie sa alergi! Iar cand alegi...sa alegi cu inima! Sa fie persoana care ti se poriveste tie! Sa fie afectuasa, planda, un suflet cald, o persoana de pus la rana!...Sau opusul....poate...o persoana care insala, care vrea sex, care doreste bani si este egoista! Dar cand alegi...sa accepti ceea ce ai ales! Pentru ca aceea este persoana care ti se potriveste si de care te simti atras/atrasa!