marți, 13 noiembrie 2012

a printa sau a nu printa

- Sefu, gasesti tabelul si documentele din attach pe retea, sa le verifici si sa-mi spui ce trebuie sa modific, ca sa nu le listez de mai multe ori!!
- Listeaza ca e mai usor sa ma uit pe ele asa. 
- Dar sefu, avem departament de calitatea mediului in companie, nu ar trebui sa fim si noi mai atenti si sa consumam mai putina hartie? Salvam hartie, salvam un copacel...
- Mai, ai listat??
- (mrrrr..mai bine ai planta si tu un copac .. )
- Ai spus ceva??
- Aaaaaaacum am listat, imediat sefu.

Si am listat, si modificat, si listat din nou.

Am inceput sa fim mai responsabili in ceea ce priveste mediul inconjurator, sa ne implicam activ in proiecte de protectia mediului. Exista asociatii, voluntari care ies in weekend si se ocupa de platat copacei, curatenia unei zone determinate, reciclare. Exista campanii in acest sens, campanii de promovare in care se poate implica oricine: de la copilul de 4 ani de la gradinita, pana la bunicuta care il ia de la gradinita pe nepotel.
Eu recunosc, nu sunt voluntar in astfel de campanii. Este frumos, si se spune ca un om in viata sa trebuie sa planteze cel putin un copacel. Poate o sa am si eu candva ocazia sa fac acest lucru. Pana atunci, incerc sa protejez mediul atat cat pot: nu printez pagini fara sa am intr-adevar nevoie de ele, incerc sa reciclez ..


La job in schimb printez facturi, ordine de plata, situatii, rapoarte.
In cadrul unei companii mari nu prea ai cum sa nu listezi mult. Lucrez de cativa ani intr-o firma, si la inceput eram 4 birouri in departamentul economic, si aveam o singura imprinanta pentru toti.
Intr-o zi am vorbit cu seful sa luam o multifunctionala doar pentru biroul nostru.
La munca avem nevoie zilnic de imprimanta. Avem nevoie ca factura sa ajunga la beneficiar in cel mai scurt timp, si astfel e mai usor si rapid sa o scanez si sa o trimit pe o adresa de mail, pana ajunge cu posta romana. Avem nevoie sa ne ne mai ciocnim intre noi, birourile, colegii, atunci cand avem ceva de listat; sa nu mai asteptam unii dupa altii.
A fost de acord, doar sa ma ocup eu sa gasesc oferte multifunctionale.
Si am inceput cercetarea de piata. Am luat pliante din magazine, m-am uitat pe internet, am intrebat cativa prieteni, i-am intrebat si pe colegii de la departamentul de IT si intr-un sfarsit m-am oprit la magazinul Azerty.
Un magazin online tanar, in care initial seful nu a avut foarte mare incredere. Dar cand i-am aratat pozele de 360 grade puse la dispozitia  clientilor, si evident a noastra, de catre magazin; cand i-am spus ca exista si un showroom unde putem vedea si testa produsul, si primim mai multe informatii despre el; s-a mai gandit putin si intr-un final si-a dat acordul.
I-am spus ca avem oferte HP, oferte tocmai bune, a fost incantat si am plecat catre showroom.

A doua zi deja listam facturi, si listam ordine de plata, si listam rapoarte, si listam extrase de cont.


Articolul este scris pentru etapa 19 a concursului SuperBlog 2012.

Niciun comentariu: