miercuri, 26 iunie 2013

concurs fulger

Am un concurs. Asa pe ultima suta de metri.
Daca iti doresti sa vezi filmul "The Purge", si poti ajunge diseara in Sun Plaza Bucuresti de la orele 19 la vizionare, tot ceea ce trebuie sa faci este sa lasi un comentariu cu numele tau si blogul (daca ai blog, dar nu este obligatoriu), comentariu in care iti iei angajamentul ca dupa vizionare vei scrie un articol la mine pe blog, un guest post despre film.


Concurs incheiat.
Castigatorul este: Razvan Ianculescu. Vizionare placuta, si astept articolul tau dupa film.

5 comentarii:

Razvan Ianculescu spunea...

Eu vreau sa ma duc :)

Silviu Stanciulescu spunea...

Ma inscriu si eu :)
Satuldeprostie.blogspot.ro

Razvan Ianculescu spunea...

@Raluca

Sarutmana,
Sigur!

Alexandru spunea...

Ai scris review-ul filmului? Eu am urmarit acest film si chiar mia placut.

Raluca U. spunea...

Da, Alexandru, l-a scris. http://raluka-fa-teauzit.blogspot.ro/2013/06/guest-post-purge.html