miercuri, 12 iunie 2013

Jurassic Park 3D

Ro Image 2000 ne aduce un film cunoscut de toata lumea si in toata lumea, de aceasta data in format 3D.
Jurassic Park 
Filmul are la baza romanul lui Michael Crichton. In regia lui Steven Spielberg filmul a incantat generatii intregi.  Iar astazi clasicul Jurassic Park se reinventeaza pentru tanara generatie.

L-am vazut in copilarie, si m-am bucurat sa-l vad in cinematograf aseara. Mai ales ca nu-mi mai aminteam exact povestea, spre rusinea mea.


Este o poveste frumoasa si captivanta. O aventura placuta se transforma intr-o spaima teribila.
Un om de stiinta John Hammond creeaza un parc de distractii cu dinozauri clonati pe o insula. Pentru a demonstra ca parcul nu reprezinta un pericol, Hammond invita cativa specilistiti in parcul sau: Alan Grant - paleontolog, Ellie Sattler - paleobotanista, si Ian Malcolm - adept al teoriei haosului. Si ii mai invita si pe nepotii sai: Lex si Tim.
Grupul format pleaca intr-un circuit safari in parc pentru a observa dinozaurii.

Nedry, un angajat care se ocupa de partea de programare informatica si securitate este platit pentru a fura embrionii din laborator. Pentru a avea acces in laborator Nedry trebuie sa dezactiveze sistemele de siguranta, implicit gardurile electrice care tineau dinozaurii departe de public.
Incepe furtuna si avem si o pana de curent, si Alan cu Lex si Tim sunt singuri in safari.
O adevarata aventura intr-o lume demult disparuta si totusi atat de reala.

Si totul e bine cand se termina cu bine.
Si parca as pleca si eu intr-o aventura, intr-un safari in Costa Rica.




Niciun comentariu: