duminică, 1 septembrie 2013

(Autumn) SuperBlog 2013

Asteptam cu drag si mare nerabdare 1 septembrie 2013. Stiti de ce?
Pentru ca SuperBlog revine.

M-am facut auzita in SuperBlog inca de la prima editie, 2008. Iar anul acesta voi avea un mare ajutor la scris: sora mea, Ioana Cristina. Nu are propriul ei blog, asa ca scrie pe al meu cand si cand. Cu siguranta are sa scrie si ea cateva articole pentru aceasta editie SuperBlog.

Cu acest articol imi anunt inscrierea in SuperBlog 2013, editia de toamna. :)
Abia astept sa ne vedem la Gala!
Raluca

4 comentarii:

momo spunea...

daa,,succes succes!

Raluca U. spunea...

Multumesc :)

Echipa SuperBlog spunea...

Bine ai revenit in randul superbloggerilor, Raluca! Iti multumim pentru participarea consecventa si iti dorim mult succes! :)

Raluca U. spunea...

Bine v-am regasit!! Multumesc, succes tuturor si sa ne (re)vedem cu bine la gala!!