sâmbătă, 28 septembrie 2013

Russian National Orchestra

In cadrul Festivalului George Enescu, din seria "Mari Orchestre ale lumii" am vazut joi seara impreuna cu Prietenii TVR Concertul Russian National Orchestra.
Mi-a placut mult, am trait muzica si am simtit linistea aceea pe care o primesti ascultand muzica clasica.
In program am avut Concert nr 1 pentru pian si orchestra - Fr. Liszt; in interpretarea pianistului Boris Berezovsky. Si Simfonia nr 2 Resurrection Symphony - G. Mahler, in interpretarea solistelor: Anita Hartig - soprana; si Bernarda Fink - mezzo soprana.
Dirijor a fost Horia Andreescu.
Un concert frumos in care artistii au demonstrat inca o data ceea ce stiu ei sa faca minunat de bine. Si cred ca in Sala Mare a Palatului emotia s-a simtit mai tare decat in sala de cinematograf Grand Cinema Digiplex - Baneasa.
Insa noi spectatorii din cinema am primit ceva mai mult.
Dupa concert am urmarit tot impreuna cu prietenii filmul documentar "Boris Berezovsky - Change of plans" (2007). Un documentar despre marele pianist Boris Berezovsky si despre reputatia pe care si-a construit-o in timp.


foto: Boris Berezovsky
Fotografie preluata de pe site-ul Festivalului George Enescu.

Niciun comentariu: