marți, 10 septembrie 2013

fericirea

"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata." (Calul din Marlboro - Vama Veche)

Eu cred ca fericirea poate fi gasita in lucrurile marunte din viata noastra. Lucruri pe care le primim sau pe care le daruim. Ele fac parte din viata noastra, ne fac sa zambim si sa fim impliniti.

Sunt fericita atunci cand vad o piesa de teatru. Am sansa sa traiesc pentru cateva ore o alta viata, o alta poveste. Sunt fericita sa scriu apoi pe blog despre piesa de teatru, despre ceea ce am descoperit eu in povestea acesteia si in personaje, despre emotia traita ca si spectator.
La fel de fericita sunt atunci cand citesc un roman. In timpul lecturii, pentru cateva ore bune, traiesc o noua poveste de viata. Dar este o diferenta intre fericirea provocata de o piesa de teatru si lectura unei carti: citind imi imaginez eu singura cum arata personajele, cum arata locurile pe care le descrie autorul, care sunt gesturile pe care le fac personajele etc.

Sunt fericita atunci cand calatoresc. Indiferent ca in calatorie sunt singura, cu el, cu familia sau cu o gasca mare de prieteni. Iubesc sa vad locuri noi, sa le fotografiez din toate unghiurile posibile, sa aflu cat mai multe lucruri despre cultura si civilizatia acelor locuri. Este acelasi soare, dar este o alta emotie atunci cand privesti rasaritul pe plaja din Vama Veche si atunci cand vezi soarele rasarind de pe o insula greceasca. Si ambele emotii sunt atat de placute..si te fac sa te simti atat de fericit incat nu mai conteaza nimic in jurul tau pentru cateva momente.
"Daca lumea e o carte, cei ce nu calatoresc ii citesc doar prima pagina" - Sf Augustin.

Sunt fericita pentru ceea ce sunt si sunt fericita pentru ca sunt sanatoasa.
Cred ca, indiferent ca suntem fericiti acum pentru ceea ce am realizat, visam mai departe si cautam fericirea in continuare. Uneori cautam si nu stim ce cautam. Dar fericirea este acolo si ne asteapta la fiecare pas pe care il facem, totul este sa stim sa pasim.

Pe data de 5 si 6 octombrie 2013 are loc in Bucuresti Conferinta despre fericire. O conferinta pentru cei care sunt fericiti si pentru cei care sunt in cautarea fericirii. La Conferinta vor vorbi despre fericire si despre solutiile pentru o viata mai fericita, despre psihologia pozitiva, creativitate si secretele fericirii, experti din Anglia, USA, Japonia si Chile. Pare interesant, nu? Eu abia astept sa aud ce spun expertii despre adevaratele realitati ale fericirii si cum poti face sa fii fericit.

Niciun comentariu: