duminică, 24 ianuarie 2010

azi, acum; nu maine!

Astazi...cautam ceva printre niste hartii mai vechi, documente bine pastrate...si am dat peste 2 lucruri importante odata demult, importante si astazi, si care m-au facut sa zambesc acum...
mi-au readus anii tineretii, nebunia viselor adolescentine, inocenta, puritatea, adrenalina...
nu am alergat niciodata dupa autografele vedetelor...si totusi au existat 2 situatii in viata mea de liceana...
1. "te pup,
tudor chirila" - pe carnetul de note de liceu - altceva nu aveam la mine atunci la concertul vama veche

2. "sa fii iubita, raluca
daniel buzdugan" - pe un stegulet radio 21 - la acel eveniment s-au inpartit stegulete cu sigla radio 21 si cum nu aveam nimic altceva la mine pentru autograf...

Sunt momente in viata cand primesti lucruri minunate, dar pentru care nu esti pregatit atunci. Ce faci? Iti asumi riscul, sau treci mai departe, sperand sa mai exista o alta sansa si data viitoare vei fi pregatit?
Eu prefer sa risc...
va imaginati probabil ca nu a fost cel mai responsabil lucru facut atunci: sa iau autograf chiar pe carnetul de note, valabil inca doi ani de zile cel putin...insa am facut-o si simt ca ceva vibreaza si astazi...
acel ceva inseamna libertatea de a alege ce faci cu viata ta, posibilitatea de a decide tu singur pentru tine, si abilitatea de a fi responsabil pentru faptele tale;
cred ca este cel mai important lucru in viata: sa primesti ceea ce ti se da, in momentul in care ti se da, fara panica ca nu esti pregatit, fara sa gandesti foarte mult ceea ce se poate intampla...
sa primesti pur si simplu
sa nu uiti de unde ai plecat
sa nu uiti ce inseamna anumite persoane pentru tine

Un comentariu:

Momo spunea...

:)) pe carnetul de note :)) esti tare!