vineri, 1 ianuarie 2010

first day...of the rest of my life

Prima zi a noului an. Vreau sa traiesc bine, asadar primul meu articol pe blog anul acesta este pentru un concurs. Concurs anuntat de pcnews inca de anul trecut.
Despre ce este vorba?
Eu scriu o recenzie a unui telefon, tu ma votezi si amandoi - dar fiecare separat - castigam cate un Samsung Omnia II.
Eu muncesc si scriu articolul, tu trebuie doar sa crezi in mine, in ceea ce am scris si sa ma votezi. Nimic mai simplu.


Un nou Windows Phone a fost lansat la noi in tara. Telefonul incorporeaza cel mai mare display AMOLED de 3.7 inch, cu rezolutie WVGA, si ofera o calitate imbatabila a imaginii chiar si la lumina zilei. Are un procesor de 800 MHz si memorie interna de 2, 8 sau 16 GB ( card microSD pana la 32 GB).

Ce ma atrage la Samsung Omnia II este performanta ridicata Multimedia. Are un browser de internet bun si conectivitate cu retelel wireless.
Ce ne ofera aceasta capacitate a noului Samsung Omnia II :
- Memorie extensibila pana la 48 GB.
waw...mie nu imi vine a crede...
asa mic si o memorie asa mare...
la asa memorie ar putea fi ...elefantelul meu

- Jocuri 3D interactive
cat de fain...cand stai si astepti la o coada mare, la un ghiseu, si parca iti pierzi incet incet din rabdare...ai un joc cool pe telefon, si iti folosesti timpul "pierdut" intr-un mod distractiv

- Camera foto/video de 5 Megapixeli, cu AutoFocus, recunoasterea fetei si declansare la zambet
this is it! stiu de ce am nevoie acum...ma gandeam zilele trecute la ce telefon cu camera sa-mi achizitionez...l-am gasit! Doar ma stiti ca sunt pasionata si de fotografii, iar un aparat/camera foto nu pot sa-l plimb toata ziua dupa mine.
Pentru ca, de exemplu, sunt pe drum office-home, vad ceva inedit care trebuie imortalizat cu o poza...Acest Samsung va fi la indemana, si cu siguranta ma va ajuta sa fac cele mai reusite poze, atat instantanee, cat si in drumetiile mele planuite.

- Harta 3D GPS inclusa in software.
Am pastrat pentru sfarsit tot ce este mai bun. Nici nu va inchipuiti.
Plec in excursie...bye, bye GPS...acum am Samsung Omnia II. Si este 3D. Genial.
Abia astept sa fac prima dumetie cu ajutorul acestei harti. Orice destinatie voi alege, stiu sigur ca voi gasi cel mai bun traseu.


Bineinteles, telefonul are multe, multe alte facilitati ( ex: multitasking; windows mobile 6.5; device pregatit pentru business; display AMOLED; touchscreen; suport pentru multiple formate audio si video: DivX, MP3, MPG, ACC, WMA). Eu am vorbit doar de cele care ma intereseaza pe mine in mod deosebit.
Ramane sa descoperi singur(a) ce adori la Samsung Omnia II.
Pana atunci, voteaza-ma!

3 comentarii:

Unknown spunea...

eu te-as vota, dar unde?

raluka spunea...

astept sa primesc si eu badge-ul de la ei, o sa-l afisez si ma puteti vota! multumesc!:*

raluka spunea...

http://standout.ro/omnia/first-day-of-the-rest-of-my-life/ aici ma voteaza cine vrea;)