miercuri, 6 ianuarie 2010

mult prea...

poate ca vreau eu prea mult...
mult prea mult...

poate ca sunt eu prea dificila...
mult prea dificila...

poate ca sunt eu prea rebela...
mult prea rebela...

poate ca iubesc prea mult libertatea...
mult prea mult...

poate ca visez eu prea mult...
mult prea mult...

poate cred eu in prea multa lume...
mult prea multa...


poate ca nimic nu e prea tarziu, si totul e prea devreme;
poate ca nu trebuie sa amani nimic, dar totusi trebuie sa lasi ceva pe mai tarziu;
poate ca fericirea chiar este singurul lucru care se dubleaza atunci cand il imparti la doi;
poate ca libertatea nu ajuta decat sufletul sa respire si nu iti mai ofera nimic altceva, dar este suficient;
poate ca totul e mult prea mult pentru noi, si trebuie sa luptam continuu, sa nu renuntam, sa nu ne schimbam dupa cum bate vantul, doar sa ne adaptam la conditiile meteo din perioada respectiva

Un comentariu:

Momo spunea...

poate ar trebui sa zburam mai mult,,dar toti,,,