sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Sa dam norii la o parte

Delia Muresan si empower.ro ne propun sa dam norii mai departe prin urmatorul exercitiu:

Sunt fericita atunci cand...
vad copiii cum se joaca, alearga si rad si nu au nici o grija; isi construiesc planuri marete, si viseaza, si abia asteapta sa creasca, sa ajunga si ei ca mami sau tati;

Ma simt iubita atunci cand...
primesc o floare/ciocolata/vedere;
Iubirea e simpla si frumoasa si nu trebuie sa facem lucruri marete ca sa aratam ca iubim. Pur si simplu trebuie sa oferim neconditionat iubirea noastra, atunci!!!, nu peste timp...nu dupa ce te convingi ca acea persoana merita iubirea ta.

Ma simt protejata atunci cand...
sunt incurajata sa fac ceea ce imi place si simt ca celui de langa ii pasa de mine;
pentru ca "sunt momente cand si celor mai puternici le tremura genunchii" (Che Guevara) si oricat esti de puternic, presiunea mare exercitata asupra ta te poate face sa cedezi;


Ma simt puternica atunci cand...
ma ridic de jos si merg mai departe, impotriva furtunii care vine din fata si a norilor gri de deasupra mea;

Stiu ca am succes atunci cand...
cei din jurul meu ma admira pentru cine sunt, pentru cum gandesc, pentru ceea ce fac...am succes ori de cate ori cineva citeste ceea ce scriu aici pe blog si ii place...am succes atunci cand reusesc sa-mi ating obiectivele;

Ma simt satisfacuta atunci cand...
my dream is to fly over the rainbow so high;

Mi-e frica atunci cand...
nu stiu ce se afla dincolo de usa pe care o deschid,
iar de acel ceva din spatele usii depinde viitorul meu;

Am incredere atunci cand...
joc totul pe o carte si stiu ca este singura mea sansa sa castig, pentru ca trebuie sa dau tot ceea ce am mai bun in mine pentru a reusi, pentru a-mi atinge obiectivele;

Ma simt nesigura atunci cand...
stiu ca mi se pregateste o surpriza, dar nu stiu ce anume (nu imi plac surprizele);

A evolua inseamna pentru mine atunci cand...
sunt deschisa si invat continuu;

A fi respectata inseamna pentru mine atunci cand...
sunt inteleasa si iubita asa cum sunt, pentru ceea ce sunt, pentru ceea ce fac si pentru ceea ce imi place; fara ca cineva sa-si doreasca sa ma schimbe;

Ma simt recunoscatoare atunci cand...
am alaturi de mine persoane care tin la mine, ma sprijina, ma incurajeaza si cred in mine;

Ma bucur atunci cand...
ploaia se opreste, iar razele soarelui incearca sa treaca prin nori si apare curcubeul;

Ma simt implinita atunci cand...
odata cu mine, alaturi de mine, paseste cineva deosebit in care pot avea incredere, cineva deosebit care ma iubeste, ma respecta si ma apreciaza;

O relatie implinita inseamna pentru mine...incredere, comunicare, sinceritate, respect, bucurie, prietenie, iubire.

Un job care sa ma implineasca ar fi acela care...
ma provoaca continuu, imi dezvolta creativitatea, abilitatea de comunicare, de negociere, de convingere; inteligenta emotionala; imi pune la incercare puterea si intreaga personalitate.

Niciun comentariu: