joi, 4 februarie 2010

10 intrebari incisive la care sa iti raspunzi in 2010

Ce te face fericit(a)?
O carte buna citita pe o pajiste sus pe munte, o calatorie prin lume...

Tu iti conduci viata sau ea te conduce pe tine?
Cand eu pe ea, cand ea pe mine.

Relatia actuala te multumeste sau este vorba doar de rutina?
In general cand ma nemultumeste ceva, renunt la acel ceva.

Daca, in mod paradoxal, ai muri azi ce ai lasa in urma?
vise...
lacrimi...

Crezi ca esti iubit(a)/respectat(a) pe cat meriti?
Totul este relativ.
Sunt iubita/respectata atat cat considera cei care ma iubesc/respecta ca merit!

Vreau un copil in acest an?
Nu.
Imi plac copiii, si vreau sa am cel putin doi, insa nu anul acesta.
Trebuie mai intai sa gasesc persoana cu care sa vreau sa fac un copil. Trebuie sa vrea si el acest copil. Si trebuie sa fiu capabila sa il cresc si sa-l educ; ceea ce...momentan, eu sunt un copil....deci....

Crezi ca sacrificiile pe care le faci pentru munca te vor face sa compensezi la un moment dat ce ai pierdut?
Nimic si nimeni nu poate readuce/compensa ceea ce ai pierdut.

Crezi ca nu mai ai nimic de invatat?
Mai am foarte multe de invatat.
Omul cat traieste invata! - asa se spune, nu?

Iti urmezi visul?
Incerc...

Ce crezi ca ii lipseste vietii tale?
Un job creativ ... un print...



*
Am gasit aceste intrebari intr-un articol de revista online...erau de fapt 11 intrebari, insa ultima intrebare "dormi indeajuns?" nu mi s-a parut relevanta...
cand vrei sa-ti traiesti viata, dormi cat mai putin;
Desi stim cu totii ca somnul are un rol foarte important in viata fiecaruia, in fiecare seara adormim cat mai tarziu, pentru ca mai trebuie sa facem x lucru, etc.

Cred ca cele de mai sus sunt o leapsa buna pentru bloggeri....asadar, astept sa citesc raspunsurile voastre!

5 comentarii:

Momo spunea...

raluca,,,wake up!! in curand 27!!1 si esti tot copil??? ;))

raluka spunea...

:) sunt un copil mic/ si nu stiu nimic

Momo spunea...

poate copchil, dar copil sigur nu...:P

Iaţcu spunea...

ti-am mai zis ca nu stiu care-i treaba cu leapsha
tre sa-ti raspund pe blogu-mi ori ba?
hai c-o fac pe-al tau:

Ce te face fericit(a)?:
nefericirea, mai ales cind uit de EA.

Tu iti conduci viata sau ea te conduce pe tine?
nu-s fumee, deci nu conduc viata nimanuia, deci is insurat!

Relatia actuala te multumeste sau este vorba doar de rutina?
rutina e un fel salariu. de avans si lichidare. te bucuri mai mult parca la avans, nu? lichidarea suna sinistru!

Daca, in mod paradoxal, ai muri azi ce ai lasa in urma?
depinde. dac-o fac acu, pre frigu asta, nici macar o usoara dohoare - cu siguranta soacra-mea ar inchide caloriferele))

Crezi ca esti iubit(a)/respectat(a) pe cat meriti?
Iti observ zimbetul. Deci m-ai mintit??

Vreau un copil in acest an?
cu mine? N-ar fi cam greu?

Crezi ca sacrificiile pe care le faci pentru munca te vor face sa compensezi la un moment dat ce ai pierdut?
cam lunga fraza, trec la urmatoarea.

Crezi ca nu mai ai nimic de invatat?
pai e una din meseriile mele. invat lumea sa faca destule, pe bani desigur, ca-s flamind. ce vrei sa afli?

Iti urmezi visul?
NU! El ma urmareste.

raluka spunea...

Pe blogu-ti trebuie sa raspunzi, Iulian...insa e bine si aici la mine pana la urma...
- "EA" in cazu' de mai sus este "ea-nefericirea" sau "ea - femeia"? :P
- suna sinistru lichidarea, dar e buna si aia pana la urma
- nu te-am mintit, domnul meu...
- ar fi cam greu un copil tu cu tine, intr-adevar; insa nimic nu este imposibil!!!mai ales pentru tine!
- ce vreau sa aflu?hmmm...o sa fac o lista si ma prezint cu aceasta la Domnia voastra, ok?
- el te urmareste?:)) sa nu care cumva sa te lasi prins!