sâmbătă, 18 mai 2013

Side effects

Orice medicament are efecte secundare. Tratezi ceva si distrugi altceva.
Iar medicamentele antidepresive de cele mai multe ori au ca efect advers ganduri de sinucidere, confuzie.


Filmul "Side effects" spune povestea unui cuplu care traverseaza o perioada grea. El, Martin, este eliberat conditionat din inchisoare, iar ea, Emily, are o depresie puternica si incearca in doua randuri sa se sinucida. Ajunge sa fie tratata de un medic psihiatru, Dr Banks, care ii recomanda un medicament experimental numit Ablixa.
Dar Ablixa are ca efect advers somnambulismul.

Intr-o seara cand Martin vine acasa, Emily pare somnambula, este in bucatarie pregatind cina si isi injunghie mortal sotul. Sa fie un accident sau un plan bine stabilit?

Un thriller psihologic interesant care, cred eu, trebuie vazut si din acest motiv nu va povestesc mai mult.
Si mai cred ca orice depresie se trateaza nu cu o pastila, ci cu o alergare in aer liber, muzica data la maxim in casti, o sticla de vin, o inghetata mare, dragoste, vointa; si viata e frumoasa si merge mai departe.

Am incercat si eu ablixa pe tryablixa com. Este un site-parodie despre acest medicament imaginar din film, site unde psihiatrul (Jude Law) te testeaza gratuit sa vada ce doza de Ablixia ai nevoie.
Eu nu am nevoie de Ablixa, Dr. Jude Law recomandandu-mi totusi sa mai discut cu un coleg al sau.

Niciun comentariu: