And the Digital Divas of the year is....Andreea Raicu.
A fost o zi frumoasa, o conferinta interesanta cu povesti minunate si sfaturi utile; si ma bucur mult ca am avut sansa sa particip. In acest post va anuntam despre eveniment; iar acum m-am gandit sa va impartasesc cate ceva din notitele mele din timpul celor 4 sesiuni.
1. How they succeeded
Vicky Nicola, Vickipedia, ne-a vorbit despre blogging si jogging. In jogging trebuie sa ai o ruta. O ruta care ti se potriveste. La fel si in blogging, trebuie sa ai o ruta care te reprezinta.
Trebuie sa ai motivatie. Fiecare rezonam la lucruri diferite, de aceea abordarea in blogging trebuie sa fie personala. Si intotdeauna trebuie sa tii ritmul, sa ai un ritm constant pe ruta pe care alergi.
BLOG = "the world of me"
BLOG = "cutting through the noise", pentru ca intotdeauna e bine sa fii altfel.
BLOG = "define your style and stick to it"
Ana Morodan - High street cardigans, ne-a vorbit despre incredere si inteligenta emotionala in blogging. Trebuie sa ai incredere in tine, in ceea ce scrii, si sa scrii despre ceea ce cunosti.
Ovidiu Buta, GQ &Fashion and Beauty
"Scrie pentru tine!"
Un blogger trebuie sa scrie in primul rand pentru el insusi, pentru ca altfel risca sa devena fals, artificial.
Un blogger trebuie sa fie intotdeauna original, sa arate ca el detine puterea si sa creada in el. Sa se dedice povestii si sa o duca din punctul A in punctul B cu fraze scurte, sigure.
Un blogger trebuie sa fie pozitiv, si chiar si atunci cand critica sa o faca cu creierul; cu un pic de ironie, umor, si coerenta.
Raluca Kisescu - Director Marketing Avon
"Do something today that your future will thank you for."
Mirela Bucovicean - Molecule F, ne-a spus povestea celor trei purcelusi. Fiecare purcelus avea o casuta: de paie, de lemne si de caramida. Purcelusul care si-a construit casuta de caramida a muncit cel mai mult la ea, dar aceasta a rezistat in timp.
Un blogger trebuie sa fie atent, sa observe, sa gandeasca, sa actioneze, sa munceasca si sa construiasca.
Are nevoie de respect, iubire si pasiune pentru ceea ce face, de o gandire pentru viitor, de un reason why behind; de o analiza de piata si o strategie bine pusa la punct.
2. How to get inspired
Andreea Esca ne indeamna sa cautam acel loc care ne place cel mai mult. Ai succes doar daca faci ceva ce-ti place foarte mult.
Sa avem o poveste in spatele a tot ceea ce publicam pe blog, fie un articol scris fie o fotografie. Sa transmitem emotii, stari de spirit. Si atunci vom avea succes.
De la Oana Pellea am invatat multe lucruri dintr-un speech scurt.
"Atunci cand nu te mai intereseaza, el (succesul) vine."
Intotdeauna avem o responsabilitate pentru ceea ce aruncam in online. Trebuie sa ne cunoastem pe noi, pe cei din oglinda, altfel nu avem niciun drept sa-i judecam pe cei de langa noi.
Nu este suficient sa dam un like, sa spunem ca ne place ceva, trebuie sa actionam.
Fiecare are o valoare a sa, dar valoarea se intersecteaza cu succesul, niciodata nu se va suprapune.
Lucrurile intotdeauna trebuie sa le facem pe rand. Acum vorbim in online, iar apoi cand suntem fata in fata cu cineva sa traim momentul, conversatia. "Traieste viul!"
Oana Pellea ne-a invatat un secret al tatalui ei. Atunci cand ai ceva urat, negru, faci o groapa cu calcaiul in pamant, il pui acolo pe acel urat si vorbesti cu el, si cand ai terminat de spus ceea ce ai de spus catre acel urat, astupi groapa cu pamant si pleci mai departe.
Oana Pellea ne-a descris doua actiuni personale din online, una reusita, alta nereusita din pacate. Si de vina este doar sistemul in care traim.
Cornel Ilie spune ca exista o chimie a unor lucruri.
Noi, cei care scriem facem acest lucru pentru ca vrem sa ne facem auziti, pentru ca suntem timizi. Poate, mai mult sau mai putin. Blogul nostru ar trebui sa-l citeasca oricine, dar nu toata lumea.
Cornel a pus o intrebare: Pe tine cine te aude cel mai bine?
O intrebare la care trebuie sa te gandesti si tu, asadar ..
- va urma -
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu