joi, 14 octombrie 2010

Oktal 3A(dvantages)

- Ileana Ileana,
spune-mi tu Ileana,
ce inseamna 3A?
Ca de 3D am auzit, maica,
dar acum au aparut astia cu 3A...

- Pai, tanti, este vorba doar de 3 avantaje pe care le are magazinul online Oktal; nu este vorba de nici o noua tehnologie. Si anume:

Livrare gratuita
Daca ai o comanda de peste 500 lei si daca te afli in aria de acoperire a magazinului, poti primi produsele comandate direct la tine acasa si gratuit.
Daca nu gasesti adresa ta in aria lor de acoperire (care este afisata pe site-ul companiei), te poti muta. Merita un asa serviciu, mai ales ca este valabil doar pana la 31 decembrie anul curent.
Daca nu vrei totusi sa te muti, si vrei neaparat sa primesti produsele acasa, exista o taxa de transport; ceea ce mi se pare corect. Taxa exista si pentru cei care au o comanda mai mica de 500 lei.

Posibilitatea de returnare in 30 de zile
In termen de 30 de zile de la achizitie, poti returna laptop-ul sau netbook-ul, fara a le da un motiv. Cei de la oktal recunosc ca nu este usor sa comanzi online un laptop de 2.500 lei. Poate in realitate nu este ceea ce asteptai sa fie. Si atunci ai posibilitatea returnarii produsului.

Garantia "e-service"
Garantia oferita este extra-comoda si gratuita, afirma cei de la Oktal.
Ce inseamna garantie "e-service"?
Pai, atunci cand ti se defecteaza un produs, le lasi un mesaj si un operator al lor te va suna in cel mai scurt timp. Vei primi asistenta telefonica pentru remedierea defectului.
Iar daca aceasta nu poate fi remediata telefonic, un curier va veni la domiciliu si iti va prelua produsul defect pentru eventualele reparatii la ei in service. Tot curierul iti va aduce produsul acasa, atunci cand defectiunea este remediata. Fapt stabilit de comun acord, ca nu o sa vina sa iti lase produsul in usa, iar sa tu te impiedici de el cand ajungi seara tarziu acasa - daca il mai gasesti pana atunci in fata usii. :))
Bineinteles, nu ti se percep taxe de transport daca te afli in aria lor de acoperire. Daca nu, totusi, nu vrei sa faci efortul de a te muta?


- Ileana, Ileana,
cum le stii tu pe toate Ileana,
Multumesc, Ilenuta mea!

- Cu placere, tanti!
Sa comandati de la ei, tanti!
Dar, apropo, de ce m-ati intrebat?

- Pai, Ilenusule, am auzit si eu de superblog,
si curioasa din fire am citit temele din concurs.

- hi hi hi
si eu particip tanti la SuperBlog.
Sa-mi tineti pumnii.

Asadar, articolul 3A este scris pentru etapa numarul 9 a concursului SuperBlog 2010.

Un comentariu:

Anonim spunea...

hi!This was a really splendid subject!
I come from milan, I was luck to search your topic in yahoo
Also I learn a lot in your subject really thanks very much i will come again