luni, 31 octombrie 2011

today I woke up to a better world

Ei bine, da, dimineata chiar m-am trezit cu fata catre o lume mai buna. Sa va spun cum s-a intamplat.

Am castigat un concurs. Blogul meu a castigat, de fapt. Un voucher de calatorie catre un oras din Europa. Orice oras vreau eu. Cazare 2 nopti (vineri si sambata) si micul dejun inclus. Si pot alege ce hotel vreau eu! Minunat!
Nu am mai stat pe ganduri: am fugit sa-mi revendic premiul, mi-am facut rezervarea, si bagajul, si am plecat!!

Am ales Berlinul. Imi doresc sa vad cea mai noua realizare inginereasca: un rau peste un rau - Podul Magdeburg, din orasul cu acelasi nume, de langa Berlin. Podul de apa din Germania leaga canalul Elbe-Havel la canalul Mittelland, si permite navelor sa treaca peste raul Elba. Are 918 metri si este cel mai lung apeduct navigabil din lume. Deja avem o lume mai buna, cand vorbim de astfel de realizari, nu-i asa?
Am ales Berlinul pentru ca iubesc Germania, si Berlinul, ca si capitala a acestei tari, trebuie sa fie un oras deosebit. Acolo gasesc de toate: cultura, viata de noapte, magazine pentru cumparaturi...Vreau sa vad Alexanderplatz, Reichstag (Parlamentul), Checkpoint Charlie, Zidul Berlinului, Memorialul Holocaustului, Poarta Brandenburg, Catedrala, Palatul Charlottenburg; si bineinteles Fernsehturm, Turnul TV. In Dusseldorf am fost fascinata de Rheinturm, Turnul Rinului, de unde ai o priveliste deosebita asupra intregului oras; asadar ma va fascina si Fernsehturm.

Si am ales sa stau intr-unul din hotelurile lantului international NH Hoteles. Oscilam intre NH Berlin Mitte si NH Berlin Alexanderplatz. L-am ales pe cel de-al doilea, pentru ca tot am spus ca vreau sa vad Alexanderplatz.

Am ajuns vineri undeva inainte de pranz, practic cu 2 ore inaintea check-in-ului. Personalul hotelului a fost extrem de dragut, si cu zambetul pe buze ne-au pregatit camera rapid, si ne-au lasat sa ne odihnim de pe drum. Chiar ne-au servit si cu un ceai foarte aromat.

Hotelul este amenajat cu gust, stilat, business elegant, si se vede ca ofera servicii de inalta calitate. Mai ofera facilitati precum tehnologie de ultima generatie pentru business-ul tau, daca este necesar in sala de conferinte, pentru o mai buna comunicare.

Lantul de hoteluri NH Hoteles desfasoara diverse campanii, si as vrea sa-i dau ca exemplu pentru implicarea lor in sustinerea si protejarea mediului inconjurator. "Wake up to a better world" este mesajul care reuneste aceste campanii si actiuni.
Una dintre actiunile principale realizate este noua gama de cosmetice "Aqua de la Tierra", cu ambalaje oxobiodegradabile, care sunt oferite oaspetilor hotelurilor. Durata de biodegradare devine de maxim 7 ani de zile, in loc de 400 de ani cat este in prezent durata standard de biodegradare a unui ambalaj de plastic.

NH Hoteles a demarat parteneriate strategice cu Comisia Europeana in programele acesteia "Green Light" si "Green Building", devenind un model de referinta pentru hotelurile din intreaga lume in domeniul protejarii mediului inconjurator.

NH Hoteles este al treilea lant din Europa pe segmentul business. Acesta detine 400 de hoteluri, situate in 25 de tari din Europa, America si Africa. Si in prezent, au in derulare 24 de noi proiecte hoteliere. Si in Romania aveam 2 hoteluri din acest lant international de hoteluri: unul in Bucuresti, si unul in Timisoara.

A fost un sejur frumos. Am reusit sa vizitam tot ce ne-am propus in Berlin. Iar la hotel ne-am simtit mai bine ca acasa, am avut confortul necesar, liniste si buna dispozitie.

Data viitoare vom pleca la Moscova. Poate pana atunci, lantul international de hoteluri NH Hoteles va ajunge si in Rusia.

Acest articol este scris pentru etapa nr. 13 a concursului SuperBlog 2011.

momo spunea...

da,,,,m,ai "cucerit" cu ideea de Berlin,,,mi,ai cam "umblat" prin amintiri,,,,intr-adevar, Berlin-ul este fff frumos,,,,uaf uaf,,,