marți, 15 mai 2012

Schimb de Carti


Acum ceva vreme cautam un roman nou si interesant. Astfel am ajuns pe bookblog.ro. unde am gasit recomandari de lectura, recenzii, interviuri, dar si un proiect interesant "Schimb de carti". 

Schimb de carti consta intr-o serie de intalniri lunare care se desfasoara in mai multe orase din Romania. 
Iubitorii de lectura se intalnesc pentru a schimba carti, opinii, impresii..
Schimbul este temporar, si poti participa indiferent daca aduci sau nu carti. 

Dupa ceva timp de cand am aflat de proiect, pentru prima oara la intalnirea din ianuarie a.c. am mers si eu la Schimb de Carti Bucuresti.
Aici am intalnit niste oameni minunati, deschisi, veseli; care pe langa faptul ca iubesc cartile, iubesc de asemenea teatrul, opera, dulciurile s.a.



Aici poti rasfoi cartile aflate in circuitul proiectului, cartile noi aduse de ceilalti participanti, si daca sunt pe gustul tau le poti imprumuta sa le citesti.
De aici am citit eu - pana in prezent -
Si daca e adevarat - Marc Levy
Planeta Tokyo - Claudia Golea
Fata cu portocale - Jostein Gaarder
si urmeaza Pianista - Elfriede Jenelik.

La schimb de carti poti discuta despre cartile tale preferate, poti recomanda carti, poti afla opinii despre o aumita carte.. si de ce nu chiar despre o piesa de teatru.



Urmatoarea intalnire va avea loc in luna iunie. Apoi vine vacanta de vara (ma simt din nou la scoala cand spun acest lucru), si ne vom reintalni in luna octombrie.
Pentru cei care doresc sa participe pot gasi aici sau pe facebook intalnirile stabilite, locatia si alte detalii.

Tare mi-ar placea sa intalnesc la Schimb de Carti pe cineva care a venit la intalnire pentru ca a citit pe blogul meu despre acest proiect.

Niciun comentariu: