miercuri, 27 octombrie 2010

Cel mai ieftin produs real


- "si malaiul,

malaiul!!

cat e malaiul? "

- "scump domnule, scump!

la Real este mai ieftin"


Incepand cu luna iunie a acestui an, Real hypermarket semnalizeaza la raft produsele cu preturile cele mai mici. Aceste produse sunt produse de baza, esentiale pentru viata noastra de zi cu zi: produse alimentare si nealimentare. Lactate, mezeluri, zahar, ulei, orez, faina, produse de ingrijire, produse de curatenie...toate acestea mult mai ieftine.

Hypermarketul desfasoara acest program pentru a contracara scaderea puterii de cumparare a romanilor. Criza financiara ne-a afectat, intr-o mai mare sau mai mica masura, pe fiecare dintre noi: elevi, studenti, pensionari, angajati in sectorul public sau privat...

O initiativa laudabila, pentru ca avem nevoie de astfel de programe. Este un stimulent pentru a cumpara cele necesare unei vieti sanatoase. Sunt persoane care renunta la carnea de pui bogata in proteine, pentru a cumpara un kg de fructe in plus, fructe bogate in vitamine. Atat fructele, cat si legumele, lactatele si carnea sunt necesare unui organism sanatos. Pentru ca avem nevoie de vitamine, cum avem nevoie si de potasiu, calciu din lactate si altele.

De cele mai multe ori venitul unei familii este impartit: cheltuielile de intretinere, curent, telefonie; si la final ramane o suma micuta din care trebuie sa cumpere alimente o luna intreaga.

Si nu numai alimente, pentru ca mai ai nevoie de un deodorant, de un sampon, un sapun, o pasta de dinti. Toate sunt esentiale unui trai sanatos.


Concurenta se tine tare: cuponiada pensionarilor: 10% reducere la produsele cumparate; tombole; pachete de produse cadou; cupoane de reduceri; vino cu un produs electrocasnic vechi si ai reducere la cel nou etc.

Real hypermarket insa merge pe esenta vietii. Scaderea pretului produselor fara de care nu putem trai. Daca tot semnalizeaza preturile mici, ar fi interesant de facut printre rafturi un traseu auto cu indicatoare; o harta rutiera la intrarea in hypermarket; agenti rutieri...Cred ca ar fi interesant pentru clienti, un mod de relaxare si o placere mai mare de a face cumparaturi.

Ar fi interesant de facut si un studiu de piata. Chiar pe clientii care ies din magazin cu, cumparaturile facute. De urmarit ar fi interesul acestora fata de programul "cel mai ieftin", necesitatile clientilor, doleantele lor...


Tu, cititorule, ce parere ai despre acest program? Cum il percepi? Este de apreciat sau de criticat?

Astept comentariile voastre dragilor, si spor la cumparaturi reale!



O singura critica am la adresa acestui program, si anume: denumirea. Programul Cel mai ieftin pentru mine are doua interpretari.

1.Cel mai ieftin produs - poate ca asa ar trebui numit acest program, pentru a se intelege exact ceea ce vrea sa transmita compania. Sa apara "cel mai ieftin produs" fara partea cu "dintre cele mai ieftine". Pentru ca sunt clienti care pot gandi...e cea mai ieftina faina, dintre cele mai ieftine marci, deci iau una mai scumpa, ca sa imi iasa cozonacii de Craciun. Si cand colo faina aceea cea mai ieftina este cea mai recomandata pentru cozonacii bunicutei.

2.Cel mai ieftin program, mai neinsemnat, dintre toate programele desfasurate de hypermarket. Chiar nu suna bine doar "Programul Cel mai ieftin", nu vreau sa fiu un critic rau, dar lasa loc de interpretari.


Articolul ete real si participa la concursul SuperBlog 2010, etapa nr 17.

Nu uitati, astept comentariile voastre!

Multumesc

Niciun comentariu: