vineri, 26 noiembrie 2010

business blog

Sunt timida, sensibila, visatoare. Imi place sa arat ca sunt puternica, pentru ca doar asa iti poti atinge obiectivele - dar nu pot fi intodeauna asa.
Mi-am facut blog pentru a imi exprima liber ideile despre viata, despre lume, despre mine si nebuniile mele; exact in momentele in care nu sunt asa puternica pe cat mi-as dori. Mi-am facut blog pentru a ma face auzita, si de ce nu, pentru a va auzi pe voi cititorii, pentru a afla parerile voastre, povestile si sfaturile.
M-am inscris in 2008 la SuperBlog. Prima editie. Primul meu concurs. Mi-a placut pentru ca am aflat lucruri foarte interesante despre anumite produse si servicii de pe piata romaneasca si am invatat multe lucruri din domeniul IT.
Nu eram interesata de monetizarea blogului, si nu sunt nici acum. Nu cred ca prin participarea la acest concurs imi monetizez blogul (asa cum spunea o concurenta), caci nu sunt platita pentru fiecare articol in parte, doar primesc un fel de bonus la sfarsit - bonus care oricum nu ma incalzeste cu nimic.
Particip la SuperBlog pentru ca am de invatat multe din aceasta experienta si atat.


Blogul meu este personal, scriu atunci cand vreau, ceea ce vreau, cum vreau. Scriu despre fapte in care cred, idei care imi plac, lucruri pe care le iubesc.
Nu am o tema prestabilita. Scriu diverse. Astazi iubesc, zambesc; maine sunt dezamagita si plang...toate aici pe blog.
Pentru a face bani cu blogul trebuie sa ai o tema, sa ai un specific. Exemplu: arenaIT.
Blogul meu nu are teme, modele etc; ma are doar pe mine, cu gandurile mele, imaginatia mea, trairile mele...
E usor a scrie articole/
cand nimic nu ai a spune/
insirand cuvinte goale....
Cred ca trebuie sa ai ceva bun de zis intr-un domeniu pentru a face un business din asta. Altfel, a scrie pe blog ramane un hobby "no charge, no fee".


Care sunt obiectivele mele pentru blogul personal?
Imi trecuse prin capsor intr-un timp ca asa ma pot afirma si pot ajunge colaborator la o revista. Inca mi-ar placea, cred.
Totusi, obiectivul meu este sa fiu eu in continuare, online, pe blog, cu bune si rele, asa cum am fost si pana astazi; sa ma fac auzita. Sa nu ma opresc, sa nu renunt la visul meu de a scrie pe blog.
Nici macar atunci cand voi fi la casa mea, cum se spune. Probabil atunci voi scrie despre copii, despre mancare gatita, familie....oh, boy. Dar voi continua a scrie.

Asadar, articolul este scris pentru etapa nr. 40 a concursului SuperBlog 2010, dar nu imi monetizeaza blogul.

Niciun comentariu: