luni, 15 noiembrie 2010

pro si contra aZerty


"Bine ai venit la aZerty! Aici gasesti cele mai atractive preturi la peste 30.000 de produse, din care sigur unul ti se potriveste. Spor la cumparaturi!"


In 10 noiembrie 2010 aZerty, in parteneriat cu Microsoft, a declarat sah pietei nationale de e-commerce.
Astazi, aZerty este mai aproape de clientii sai, caci a devenit mai uman.

Azerty.ro si Microsoft ofera clientilor solutii superioare celor disponibile pe piata. Cum? Pai, aZerty este primul magazin online care ofera computere exclusiv cu Windows original preinstalat. Acesta reprezinta un mare atu al companiei pe piata romaneasca.

O data cu acest parteneriat, aZerty si-a schimbat imaginea, astfel ca acum iti da senzatia de un spatiu virtual mai mare. Site-ul este mai aerisit, categoriile de produse sunt evidentiate mai bine, exista filtre de cautare a unui produs. Filtrele sunt simple, pentru clientii ce cunosc mai putin caracteristicile tehnice, si filtre avansate, pentru profesionisti. Ai posibilitatea ca produsele afisate in urma cautarii tale sa fie ordonate in functie de pret sau de nume (alfabetic)si sa fie asezate in pagina sub forma unui tabel.

Imaginea de ansamblu a site-ului imi lasa impresia unui antet respectabil. In partea de sus, logo-ul companiei, paginile (acasa, promotii...inclusiv pagina de contacte); iar in josul paginii simbolul companiei ("z"-ul specific, afisarea producatorilor, parteneri media ca si alte butoane de cautare - harta site, formulare, termeni de confidentialitate, contract, blog...)

Imi place faptul ca in partea de sus a paginii apar noutatile. In continua miscare. Ca de exemplu: cardul VIP ( iti ofera 2% discount si alte facilitati); noua generatie de mp3 playerele apple; aparate foto de ultima generatie; etc.

Imaginile produselor se pot roti la 360 de grade, pentru ca utilizatorul sa poate invarti produsul pe toate partile pentru a vedea ca acesta corespunde cerintelor sale. Pe langa imaginile la 360 de grade, clientul are posibilitatea de a vedea prezentari video ale unui produs.
Site-ul are si un showroom in care clientul beneficiaza de consultanta si de informatiile de care are nevoie, precum si de posibilitatea de a le atinge si testa.

Cel mai bun lucru al site-ului este faptul ca utilizatorul este intampinat de o persoana reala, zambitoare. Functia "live face on web" este noua interfata grafica umana care te asista in timpul cumparaturilor, prezentandu-ti diverse optiuni pentru ca tu sa poti opta pentru cel mai bun lucru pentru tine.

Sunt zodia fecioara, sunt foarte critica, spun deschis atunci cand nu imi place ceva - dar acum chiar nu am ce spune contra noului look aZerty. Efectiv nu am ce reprosa. Poate doar faptul ca ar trebui cumva sa te anute, sa apara un semn mare de exclamare "deschide boxele!!!", sa astepte 30 de secunde si sa inceapa mesajul "Bine ai venit la aZerty....."


--- Articolul este scris pentru etapa nr 31 a concursului SuperBlog 2010. ---

Niciun comentariu: