marți, 16 noiembrie 2010

un vis de dragoste

L-am vazut...prima oara intr-o seara de toamna tarzie. L-am placut...imediat.
L-am vazut intr-un magazin. Am intrat si era chiar in fata mea. L-am privit mult - mult timp. Nu-mi puteam lua ochii de la el. Am stat asa pana s-a stins lumina si s-a inchis magazinul.

2 saptamani mai tarziu il vad intr-un alt magazin. Am fost atat de fericita. De data aceasta am facut cunostinta. Am aflat mai multe detalii si am simtit ca imi place si mai mult.

A treia oara l-am vazut la Mihai. Am avut ocazia sa "interactionam". Am plecat catre casa atat de entuziasmata in acea seara. Mi-l doream doar pentru mine.

Este vorba de noul monitor ASUS LED MS238.


Ultimele monitoare din seria Designo (MS 248, MS238, MS208, MS246, ML248...) sunt ultra subtiri, pastreaza tehnologia originala Ergo-Fit cu suport inelar care simplifica reglarea unghiului de vizualizare, folosind doar un deget.

Parametrii de afisare pot fi ajustati intuitiv prin atingerea usoara a butoanelor senzitive cu LED. Specificatiile tehnice ale unui astfel de monitor sunt de asemenea importante. Monitoarele sunt compatibile Full HD; au interfata HDMI pentru redarea divertismentului de calitate de pe mediile Blu-ray sau de pe consolele de jocuri, si un timp de raspuns de numai 2ms (GTG) care asigura redarea fluenta a imaginilor.

Eu sunt una din acele persoane care petrec mai mult de 12 ore pe zi in fata unui monitor. De aceea este important monitorul atat ca si calitate, cat si ca aspect. Trebuie sa-mi pastrez sanatatea ochilor, sanatatea organismului (monitoarele CRT ne "mancau" globulele si ne slabeau organismul). Totodata, trebuie sa ma simt bine, si sa lucrez cu placere - asadar design-ul trebuie sa fie modern, placut, util.

Ceea ce mi se pare ideal este faptul ca aceste monitoare contribuie la salvarea planetei. Designul lor contine cu 50% mai putine materiale daunatoare naturii. Lampile fluorescente au fost inlocuite cu o matrice de LED-uri ecologice, fara mercur. Utilizatorul isi diminueaza valoarea facturilor la electricitate, deoarece consumul de energie al acestor monitoare este redus cu 40-45 %.


A fost dragoste la prima "vizualizare".

Articolul este scris pentru etapa nr.32 a concursului SuperBlog 2010.

3 comentarii:

momo spunea...

si totusi......nu e vb.a de vreun baiat? :P

Bogdan Nicolae spunea...

si totusi... se pare ca nu?:P

momo spunea...

bv fifi...100 pc la proba asta,,,esti tare fifi..bv bv