luni, 29 noiembrie 2010

la final de SuperBlog 2010 a venit Mosul!

Mosul a venit mai devreme anul acesta.
Ho Ho Ho
Pentru surioara mea cu un router Asus . Avem nevoie de el amandoua - fiecare sa stea cat vrea si cand vrea pe internet, la calculatorul ei. A fost foarte incantata suri a mea.

- Iar pentru tine, dragul meu, uite aici - sa vezi ce te asteapta.
- Ce este, nebunica mica?
- Deschide-l ! Sunt sigura ca iti va placea!
- Ia sa vedem noi...zuza!!!!!! ce-i aici?
- Un OPlay! Media-player ASUS OPlay HDP-R3. Dupa fiecare calatorie a noastra, o sa vedem impreuna fotografiile. Introduci cardul de memorie si avem amintirile HD.
- Ia uite ce mai zice aici: suport multimedia complet, acces usor prin wireless. Transfer de date de 6 ori mai rapid cu e-Sata. Este super, Ralu. Hai sa testam un film bun.
- Din pacate, nu avem posibilitatea acum sa testam prin eSata, asa ca ne ramane clasicul USB 2.0. Ce film alegem? O comedie, ca sa incepem saptamana cu zambetul pe buze?
- Daaa, este perfect.

Am urmarit tot filmul la o claritate pe care noi am mai vazut-o doar in cinema. Pana acum. Totul a decurs linistit, fara distorsionari ale imaginii; subtitrarea fara probleme, fara intreruperi.
Am rulat apoi cateva imagini ale noastre mai vechi, de la munte...si parca eram din nou acolo. Atat de clare erau fotografiile. Iar acum ascultam niste muzica, si are o calitate de redare a sunetului foarte buna.

- Ai ales un cadou frumos, rrrr-! Vedem filme la noi acasa, la fel de clare ca in cinema; si in timpul filmului putem manca budinca - caci suntem acasa. Ascultam muzica...fotografiile noastre HD....
Foarte dragut!

Articolul este scris pentru etapa 42 a concursului SuperBlog 2010. Nu m-am putut decide la o singura persoana cea mai draga, asadar am impartit bugetul in doua si a venit Mosul la doua persoane dragi mie. Bineinteles, ca m-am gandit si la binele meu atunci cand am ales cadourile. Nu se putea altfel.


Niciun comentariu: