vineri, 25 noiembrie 2011

Eyefinity

Tehnologia Eyefinity de la AMD iti permite sa descoperi o noua experienta vizuala cu 3-6 monitoare. Totul este posibil prin folosirea unor conectori Display Port 1.1. ce pot folosi display-uri multiple. Aranjarea monitoarelor se face din driver si permite sistemului de operare sa le vada ca un intreg, dar si independent, ceea ce este foarte important. Ai mai multe aplicatii in acelasi timp: editarea unei imagini, mail-ul si ...anything else. E ok, le poti face pe toate in acelasi timp, fiecare pe cate un monitor.




Nu sunt un fan al jocurilor, si nici timp nu prea am pentru asta, insa am auzit ca este o senzatie si o experienta inedita sa te joci pe un ecran mare-mare, format practic din 6 monitoare.
Te poti juca Aliens vs Predator, Warcraft, Call of Duty si chiar Need for Speed.
Cred ca cei mai incantati sunt barbatii. Si nu e rau nici pentru noi femeile, nu? Decat sa iasa serile cu baietii la bere, nu preferi mai bine il vezi cum se joaca, si asa atent la joc si neatent la tine, macar este acolo cu tine, langa tine. Iar tu te poti uita linistita la telenovele sau mai nou la serialele turcesti. La un NFS cred ca ma bag si eu cu el, mai bine decat un serial turcesc.


Ca si aplicatii poti rula Photoshop sau Corel Draw.
Eu iubesc fotografiile, si imi place sa le modific, sa fac colaje. Numai cand ma gandesc la un colaj mare, pe 6 monitoare, mi se pare ceva de vis.
Cred ca o experienta unica este si un film de vazut pe 6 monitoare. Iti faci popcorn, si asa cu el cald in brate, te asezi in propriul tau cinema si vizionezi un film bun.



Articol scris pentru etapa nr. 27 a concursului SuperBlog 2011.

Niciun comentariu: