marți, 22 noiembrie 2011

super monitoare pentru mine si colegii mei de birou

Lucrez de 4 ani intr-o firma de constructii. In acesti 4 ani am vazut numeroase schimbari. Nu va povestesc de toate aceste schimbari, doar de una destul de importanta pentru mine.
Cand m-am angajat aveam niste monitoare cu tub, ingrozitoare de deranjante la ochi atunci cand lucrezi continuu 8-10 ore. 2 ani mai tarziu, aceste monitoare au fost schimbate cu unele plate. A fost binevenita aceasta schimbare, pentru ca aveam ochisorii mai mereu rosii si inlacrimati de la monitor.
Astazi vreau sa imi conving superiorii ca trebuie sa le schimbam si pe acestea. As vrea sa le inlocuim cu niste monitoare profesionale din seria P-IPS ProArt.
Stiu, nu lucrez ca fotograf, desenator, designer sau arhitect; nu este un must acest monitor.
Dar imi place, si stiu ca imi este util.
Iubesc fotografia, arta, si mi-ar placea sa pot imprima pe hartie exact ceea ce vad pe monitor.

Exista 2 modele: PA246Q si PA236Q ce au un spectru de culoare extins, acoperind 98% din spectrul Adobe RGB, capabil sa redea peste 1,07 miliarde de culori. Asadar, acesta este un spectru cu 30% mai larg decat cel oferit de LCD-urile standard.
Iar culorile sunt vizibile din aproape orice unghi privesti.

Este un monitor profesionist, si mie imi place sa fiu o profesionista in tot ceea ce fac.


Piciorul lui Asus PA246Q permite reglaj pe inaltime, 10 cm, inclinare fata/spate, pivotare cu 60 de grade spre stanga/dreapta si rotire a ecranului din landscape in portret. (vezi imagine)
Ce bine mi-ar prinde sa vad excel-urile in landscape direct pe monitor.
Si, mai mult decat atat, rama ecranului este gradata, ceea ce imi permite sa-mi verific incadrarea in pagina direct pe ecran. Monitorul poate afisa marginile unei pagini A4, vertical sau orizontal, sau ale unei fotografii cu diverse dimensiuni.

Dispune de toti conectorii video populari, este bun si pentru jocuri sau filme (desi, fata de altii, nu ne indeletnicim cu asa ceva la birou)...mai mult de atat...pe sefu l-am convins. :)
Sa vedem ce spune si sefa!!



Articolul este scris pentru etapa 25, concursul SuperBlog 2011.

Un comentariu:

Bogdan Nicolae spunea...

eu te susțin. cu cine trebuie să vorbesc? să nu-ți strici ochișorii nu de alta :)