duminică, 22 noiembrie 2009

blog colectiv

Am ajuns la jumatatea concursului SuperBlog 2009.
Proba 30 imi propune un business. Un blog colectiv impreuna cu 2 prieteni.
hmmm...

Intotdeauna am admirat echipele. Doar ca...e greu sa pastrezi o echipa. Sa motivezi o echipa. Prietenii iti sunt prieteni pana la un anumit punct. Apoi...te descurci by yourself.
Un profesor din facultate ne invata odata: "niciodata sa nu faceti un business cu cineva, decat daca finanteaza integral business-ul, sau il cunosti de mai bine de 10 ani, ca prieten bun". Cred ca, a spus un mare adevar, pe care atunci poate ca nu l-am constientizat asa ca trebuia. Atunci am zambit si ... atat. Dar mi-a ramas in cap. Si...cred ca de acum o sa incerc sa deschid ochii.

Asadar, revenind la business-ul cu SuperBlog 2009:
imi aleg 2 prieteni buni
- dar cand spun buni stiu ca am incredere in ei si indiferent ce se intampla vom ramane impreuna toti trei -
construim impreuna un blog; alegem anumite teme, si ne apucam de scris.

Atunci cand ai prieteni buni, cred ca e normal sa ii cunosti destul de bine, sa stii ce pasiuni au si eventual sa aveti cate ceva in comun. Eu imi cunosc prietenii, si nu degeaba i-am ales exact pe cei doi pentru acest proiect. Deci nu trebuie sa imi conving prietenii sa scrie despre o tema anume, deoarece avem pasiuni comune, ne leaga anumite idei si concepte, gandim oarecum la fel.
Exista o vorba din popor: cine se aseamana se aduna.
True!

Asadar, tema principala a blogului nostru este cultura. Teatru, carti, targuri si expozitii, diverse spectacole, filme...Dar vom scrie si despre multe altele: turism, viata, psihologie, sport...Tot ceea ce credem, si tot ceea ce se poate face public, si scrie direct, se va regasi in acest blog colectiv.
Suntem o echipa, suntem o familie, suntem un blog.
3 pentru 1

2 comentarii:

Momo spunea...

si 1 pt toti!

e-Lari spunea...

Nu stiu daca scurt, dar la obiect!

Felicitari!