vineri, 27 noiembrie 2009

si unde este lectia mea de viata?

uneori - de cele mai multe ori - este atat de dificil sa iei o decizie...
vrei si parca nu vrei
poate ca ar fi fost mai buna o a treia varianta,
sau nu...

si totusi, nu exista decizii gresite...
orice decizie pe care o luam este in favoarea noastra,
mai devreme sau mai tarziu ne dam seama de lectia de viata...
poate regretam atunci cand ne dam seama ca puteam face mai bine,
poate ne bucuram pentru ca am invatat ceva,
ca am obtinut ceva mult visat,
poate plangem ca am pierdut ce aveam...

Trebuie sa ai foarte mult curaj atunci cand iei o decizie.
Madame Lenoir scria intr-un articol pe blogul dansei ca adevaratul curaj este cel al unei "flori gingase care se deschide in zapada".
Cred ca este o dovada de foarte multa forta interioara atunci cand alegi sa pasesti pe o noua cale. Si practic tot ceea ce conteaza este ceea ce ramane in urma, ceea ce invatam, ceea ce traim si simtim.


Am cerut acum ceva timp un sfat unei persoane...indirect mi s-a spus "indiferent ce decizie iei, este bine pentru tine, din ambele situatii/variante/ povesti din viitor vei avea ceva de invatat, ambele sunt lectii de viata pentru tine" - decizia iti apartine, si intotdeauna vei lua decizia cea mai buna!

2 comentarii:

Momo spunea...

sa stii,,,ca e ff real,,iar asta ti-o zic dintr-o experienta proprie. O decizie de a pleca din Rom singur,,este cu adevarat o decizie fff grea, care am regretat-o un an aproape (regretat in sesnul avut frustrari, mustrari de constiinta, plans, insomnii din cauza deciziei, regrete peste regrete).
Dar acum...Doamne cat de bine ca am luat decizia aceea, a fo cea mai buna, chit ca o per asa de lunga a parut a fi cea mai proasta decizie din viata mea.

"Cred ca este o dovada de foarte multa forta interioara atunci cand alegi sa pasesti pe o noua cale. Si practic tot ceea ce conteaza este ceea ce ramane in urma, ceea ce invatam, ceea ce traim si simtim." - Exac!t asa este! trebuie ff mult curaj, multa tarie. Traiesc din amintirile din "cealalta" viata. Dar aici am invatat ff multe (nu ma refer neaparat la sc), iar ceea ce am simtit in aceasta experienta cu toate aspectele ei neg si poz nu voi mai simti toata viata!

So! ma simt ca acea floare ce a inflorit iarna,,,

Hai si tu! cu mai mult curaj, fara sa te mai gandesti foarte mult: "dar oare ce,mi poate aduce varianta asta, sau varianta cealalta. Ia decizia si mergi pe carerea ei".

Momo spunea...

cat am skris :((