vineri, 13 noiembrie 2009

spread


Playboy de L.A.

Un film despre alegerile corecte in viata:
banii sau iubirea?
Din primele 10 min, nu am crezut ca, in final, filmul chiar imi va lasa un gand frumos, deosebit. Nu am crezut ca va fi posibil sa imi trezeasca interesul. Si totusi, este un film care mi-a placut mult, si din care poti invata cate ceva despre viata.
"Spread" mi-a readus in minte melodia lui Tudor Gheorghe de pe albumul "Calvarul unei inime pribegi", si anume "Povestea unui pierde-vara".


"povestea unui pierde vara...
ce-ntotdeauna surazand,
trecea prin viata fluierand,
nepasator...
dar intr-o noapte minunata
a intalnit si el o fata...
si-atunci sarmanul visator
sub ochiul bland al stelelor,
a plans de dor pentru intaia data

...

azi nu mai rade c-altadata,
nu mai colinda lumea toata,
din pribegie s-a oprit
e doar un biet indragostit,
l-a zapacit un dracusor de fata"

Nikki este tanarul playboy care traieste cu Samantha -avocata- si care, in lipsa acesteia, si nu numai, isi face de cap. Pana intr-o zi cand o cunoaste pe Heather. Si se indragosteste.....

Finalul nu este deloc siropos, Heather se dovedeste a iubi banii si luxul mai mult decat pe Nikki, si mai mult decat Nikki.


Ce este mai important in viata: sa iubesti, sa fii iubit, sa ai un prieten/o prietena, sot/sotie, sa-ti intemeiezi o familie, sa ai atat cat ai nevoie sa traiesti cinstit...sau sa minti, sa inseli, si astfel sa obtii luxul visat? Chiar vreau sa stiu ce alegere ar face fiecare din voi, cititorii mei!!!!

Niciun comentariu: