luni, 16 noiembrie 2009

eu si tu...

tu si eu...
doua inimi ce bat impreuna mereu...

- canta odata TNT melodia asta...





ei bine, dragii mei, astazi va voi vorbi despre TNT, nu despre fetele care cantau, ci despre

Fiecare persoana are nevoie de putina liniste la un moment dat, de relaxare, de momente doar pentru sufletul sau.
Aerobic la tine acasa...suna bine?
Eu zic ca da, si ma pun pe treaba. TNT si Wii Fit ma ajuta.
Wii Fit imi monitorizeaza permanent indicele de masa corporala, si imi urmareste progresul. Am antrenor pe care mi-l aleg singura, si el are rabdare cu mine si ma incurajeaza continuu. Am 40 de exercitii disponibile, grupate in 4 categorii: echilibru, yoga, aerobic si forta.
Sunt 2 pachete Wii Fit: Wii Fit Plus si Wii Sports Resorts.
Distractiv sa faci aceste exercitii de aerobic pe muzica fetelor de la TNT, pentru ca este ritmata si perfecta pentru aerobic. Si sanatos deopotriva.
O sa-mi corup si surioasa sa se "joace" cu mine. :P

Consola Nintendo Wii ne delecteaza cu zeci de joculete: "Big Brain Academy", "Excite Truck", "Family Ski".
"Mario Kart Wii", spre exemplu, mi-a adus aminte de copilarie, si de joculetele care imi placeau mult: Mario si Prince. Iar cum mai nou am nebunia mea cu masini si curse, NFS, cred ca joculetul asta este ideal pentru mine cand vreau sa ma relaxez. Am 2 in 1: ceva nou si o amintire.



Si pot sa-mi invit si prietenii de la SuperBlog 2009, sa ne jucam impreuna!
Proba 24, de vineri 13, chiar cred ca este una cu noroc. Foarte interesanta.

Niciun comentariu: