joi, 4 noiembrie 2010

Bubu si Tara



Hmmm, sa ne gandim un pic...cine este cea mai draga doamna/domnisoara din viata mea? Eu sa fiu oare???hmmm...nu! Nu sunt atat de egoista si rece!
Este... este...Bubu.

Cine este Bubu?
semanam - zic unii;
suntem total diferite (d.p.d.v. fizic) - zic altii;
este cu 6 ani si 6 luni mai mica decat mine;
este cu cativa centimetri mai inalta decat mine;

Inca nu ati ghicit?
Este Ioana, sora mea! Si vreau diseara sa merg la shopping cu ea! Mai ales ca avem un voucher de la Tara Fashion.

Sa va povestesc ce am facut. Am vizitat site-ul tarafashion.ro. Si zeci de hainute mi-au luat ochii. Cum sa fac eu ca sora mea sa nu mai poarte zilnic hainele mele?? Ce ma gandesc eu atunci: hai sa creez tinuta perfecta pentru sora mea draga.

M-am gandit la o tinuta usor retro; pentru ca se poarta. Iar ei ii sta bine cu orice. Nu este doar o vorba "aruncata" aici doar pentru ca asa se spune, sau pentru ca este sora mea, sau pentru a impresiona. Chiar asa este.



Colantii sunt simpli, colorati - bleumarin/mov, fusta model 10719, alba, cu volanase.; si o camasuta in carouri alb cu bleumarin ( model 10709) , care se poarta obligatoriu bagata in fusta - pentru a nu acoperi volanasele. Tinute merge la o pereche de balerini negrii, de piele, model 2658, dar si la UGG-urile pe care le are. O jacheta noua, moderna, model 6769A, pe negru - caci negru merge la orice. Are nevoie si de un sal, sal model 10634; caci astazi sunt 20 de grade afara, dar vine iarna, iar ieri a fost o ceata de nu vedeai sa mergi pe strada. Si bineinteles, nelipsita geanta a unei femei, geanta model 10642-neagra, caci trebuie asortata cu balerinii.


Si pentru ca pe facebook am primit urmatorul mesaj:
"it's LOVE MY SISTER week. If you have a sister who has made you laugh, wiped your tears, hugged you, watched you succeed, saw you stumble, cheered you on and kept you strong, post this. Sisters are a friend forever."
m-am gandit sa le arat si prietenilor mei tinuta creata special pentru sora mea si sa le cer parerea.

Articolul este scris pentru proba nr 24 din concursul SuperBlog 2010.

Niciun comentariu: