marți, 30 noiembrie 2010

finish

Sunt o super bloggeritza!
"toti cei care au ajuns pana aici sunt in ochii organizatorilor niste SUPER BLOGARI", afirma PCNews.
Etapa 44 si ultima a concursului SuperBlog 2010.

Am participat la SuperBlog 2008, 2009 si am participat si anul acesta! In 2008 am invatat multe lucruri utile: hardware, software. Atunci am invatat cum sa inserez o imagine intr-un articol, cum sa ma joc cu setarile, cu optiunile din bara, cum sa dau reply unui comentariu...pana atunci, nu stiam decat sa scriu, simplu, si atat.
In 2008, concursul mi-a dat curajul sa continui sa scriu pe blog. Stiam parerea prietenilor despre ceea ce si cum scriu, dar vroiam si parerea unor persoane din afara "cercului meu stramt".

Ce mi-a placut la SuperBlog 2010?
Faptul ca am invatat mai multe despre IT si nu numai, am fost la curent cu evenimentele societatii de azi - ce s-a mai lansat, ce se va lansa, ce imbunatatiri exista, cum vor evolua lucrurile.
M-a bucurat faptul ca nu au mai existat probe optionale. Pentru ca asa nu exista diferente intre participanti. Unul scria pentru proba optionala, si avea punctaj mai mare decat un altul care poate era mult mai bun, dar nu isi completa si proba optionala.

Ce m-a facut sa particip pana la final?
Pai...eu niciodata nu renunt. Cand incep un lucru, il duc pana la capat; chiar daca ajung pe ultimul loc. Si chiar daca, poate am avut momente in care am spus nu mai vreau, nu mai pot, renunt. Cred eu ca mai important decat orice premiu, este insasi experienta participarii.
Plus de asta, imi place ceea ce fac, imi place sa scriu si nu puteam renunta la deja traditia - ii pot spune - de a participa la SuperBlog.
Este greu sa scriu despre o tema data, si mai ales cand are si un deadline, pentru ca nu intotdeauna am inspiratie, nu intotdeauna am timp sa ma documentez...dar asta nu ma face sa renunt.

Ce imbunatatiri as aduce la SuperBlog 2011?
Pai, in primul rand, articolele pentru proba x sa fie jurizate toate in aceeasi zi. Pentru ca daca juriul noteaza o parte din ele astazi, si are o stare de buna dispozitie - da note mai mari; iar maine se trezeste "cu fata la cearsaf " si depuncteaza concurentii din varii motive...nu mai este corect concursul. Stiu ca este greu sa citesti 50 de articole intr-o singura zi, si oricum starea de spirit se poate schimba de la o ora la alta, dar macar aparent este mai corect asa pentru participanti. Macar notele sa fie postate in aceeasi zi pentru toti bloggerii participanti.
Si...pentru a intelege si bloggerii pentru ce au luat punctaj maxim, sau pentru ce au fost depunctati, sa existe o rubrica cu observatii, in care sponsorii sa precizeze ce anume i-a determinat sa acorde acel punctaj.
Apoi, comentariile. Trebuie sa existe un regulament pentru comentarii. Trebuie moderate, pentru ca anul acesta s-au spus lucruri urate...:(
Trebuie respectat regulamentul. Daca cineva chiar s-a straduit sa-l gandeasca si sa-l "puna pe hartie" - atunci cu totii sa-l respectam. Astazi este deadline-ul etapei, si nu scriu articolul pentru ca nu am inspiratie sau chef; il scriu peste 2 zile, pentru ca oricum nu voi fi depunctata. Atunci de ce mai exista deadline?
Iar...pentru a nu se mai inspira bloggerii din articolele celorlalti participanti, deadline-ul articolului sa fie chiar ziua in care il posteaza fiecare blogger. Nu inainte, nu dupa. Exact in data de 01.12. sa spunem. Chiar daca il scrie cu o zi - doua inainte, sa-l lase in editare si sa il afiseze doar in ziua cu pricina.


Dar...sa ne vedem sanatosi la anul si negociem atunci. :P

4 comentarii:

momo spunea...

bravo! bravo eroina mea :)

Bogdan Nicolae spunea...

wow... o super blogaritza... nici nu stiu cum arata una :P felicitari ca ai rezistat pana la final. sper, de fapt sunt sigur, ca anul viitor vei fi mult mai inspirata si le vei da clasa celorlalti.

PCNews spunea...

Multumim pentru participarea ta la toate editiile SuperBlog. Esti de trei ori o super blogarita :)

raluka spunea...

Multumesc si eu :*