luni, 22 noiembrie 2010

Ce mi-as dori eu de la un laptop?

Sa-mi gateasca, se poate?
Macar un ceai, in fiecare dimineata si seara ... ma multumesc cu atat!

doar glumeam!!!

Dar acum, la modul serios, imi doresc ca laptop-ul meu sa-mi fie prieten si sa ma insoteasca peste tot. Din varii motive, anul acesta nu am ajuns la Gaudeamus. Iubesc lectura, cartile dar as fi mers doar pentru kurtos si atmosfera de targ de carte. Caci altfel, carti,... deja am ceva carti in asteptare spre a fi citite; plus ca astazi am inceput sa citesc online. Sau descarc o carte si o citesc atunci cand am placerea, fara a avea neaparata nevoie in acel moment de conexiune la internet.

Pentru ce folosesc eu un laptop? Pai, in primul rand pentru internet (google search, mail, blogging..), apoi pentru job. - cum altfel sa fac o nota contabila daca nu in excel? Pentru a citi, pentru a ma juca (from time to time), pentru a viziona filme si pentru fotografii.
Ce laptop as alege pentru mine...as alege un laptop ASUS; pentru ca are un nume, are o traditie.
Vreau un laptop puternic, pentru ca daca imi este prieten trebuie sa fie asemeni mie.
Trebuie sa aiba totodata un design deosebit si sa fie usor; pentru a ma afirma cu el peste tot unde merg.
Trebuie sa aiba o memorie de elefant - am nevoie de spatiu pentru a stoca carti (sute), filme (zeci) si fotografii (mii).
As alege tehnologia Asus Splendid Video Intelligent Technology, un IntelCore2Duo T6400, 2000 MHz, cu o memorie 3072 - 4096 MB DDR2, 250 GB HDD. De ce? Pai sistemul de operare, browserele deschise..consuma resurse, asadar am nevoie de un Core 2 Duo. Si pentru ca integreaza tot ceea ce am eu nevoie. Design, putere, memorie.


Articolul este scris pentru etapa 37 a concursului SuperBlog 2010.

Niciun comentariu: