joi, 18 noiembrie 2010

da viata amintirilor

CeWe Color este cel mai mare procesator de fotografie din Europa. De origine germana, are o traditie de peste 49 de ani in domeniu, prezent in 24 de tari europene.
Real Hypermarket, in parteneriat cu CeWe Color, a lansat in reteaua magazinelor sale un nou serviciu, prin intermediul caruia orice persoana isi poate printa fotografiile din format digital sau analog.
Cu ajutorul aplicatiei Real Fotolumea mea, clientul isi poate realiza propria fotocarte. Sau poate personaliza cu fotografiile sale diverse obiecte, precum: cani, halbe, fete de perna, tricouri, calendare, etc.

Serviciul foto efectiv este usor comun. Este util, insa pentru mine nu prezinta mare interes. Eu una pastrez toate fotografiile, toate amintirile, in calculator sau/si pe cd-uri.
In schimb, ideea unei fotografii printate pe o panza mi se pare foarte indrazneata. Sa ai in camera un "tablou" cu tine si cu el, sau cu copilul vostru. De ce nu?, ar fi foarte interesant - un tablou cu o imagine veche de familie, cateva generatii pe o panza.

Printarea pozelor cred ca este potrivita atunci cand vrei sa faci un album foto pentru bunici.O fotocarte cadou. Sau cand esti plecat din tara, cu studii sau cu munca, si le trimiti celor dragi poze cu tine si cu locurile minunate prin care te afli. Pentru majoritatea parintilor - de bunici nu mai vorbim - este incomod sa vada niste poze pe calculator. Si atunci, tu dai comanda la serviciile foto real, pe internet - de oriunde ai fi; si ei merg sa le ridice direct de la Real.
Calendarul cred ca este perfect pentru parinti. La birou, sa existe pe perete un calendar personalizat cu copiii. Cand iti notezi in calendar o data importanta a unei sedinte, sau a unei conferinte, o deplasare sau un job in echipa peste program...iti aduci aminte ca acasa te asteapta cei dragi si esti cat se poate de eficient sa termini mai repede sa ajungi la ei sa petreceti timpul impreuna.

Cel mai mult imi place globul de zapada. Este cel mai potrivit ca si cadou personalizat pentru sarbatorile de iarna. Poate fi o poza in doi, poate fi o poza intriganta doar a ta...poate fi o imagine neutra. Dar este frumos, pentru ca este unic, original.
Puzzle-ul mi se pare interesant. Imagineaza-ti, tu ii faci lui cadou de ziua voastra, o imagine cu tine. Facuta bucatele. Iar el se ocupa de "reconstituire". Si ii poti oferi si un premiu, in functie de cat de repede descopera imaginea.

Cred ca ar trebui sa mai aduca niste brelocuri personalizate, si mai multe animalute plusate: nu doar un urs, un iepuras si un cerb. Si...cred ca ar trebui sa mai vina si cu personalizarea obiectelor prin scris. Pentru ca o parte din acestea se regasesc si in magazinul Unirea. Si acolo poti personaliza un tricou, spre exemplu, doar in scris; nu este obligatorie imaginea.
Si ca tot am adus in discutie magazinul Unirea, si mi-am amintit de minunatele lor cravate personalizate...mi-ar placea sa am posibilitatea la Real, sa comand o cravata personalizata cu o caricatura a mea - asa pe lung.


In rest, numai de bine. Articolul este scris pentru etapa nr 35 a concursului SuperBlog 2010.

Niciun comentariu: