vineri, 11 noiembrie 2011

Llano


Llano este o platforma, realizata de AMD pentru PC-uri. Platforma inseamna ca procesorul si nucleul grafic sunt integrate pe aceeasi placa.

Voi stiati de aceasta platforma?
Eu abia de cateva zile am aflat. Eram intr-o seara foarte suparata ca pe pc-ul meu nu pot viziona filmele care imi plac fara intrerupere si cu o imaginea clara. Mai mult decat atat, lucram greu la editarea articolelor de pe blog, si se bloca de fiecare data cand editam o fotografie.

Caut pe Sfantul Google o solutie la problema mea suparatoare. Si Sfantul imi ofera solutia:
AMD APU seria A (Llano)
A8 AMD Radeon HD 6620G, DDR3 la 1600 MHz, quad-core.

Vorbesc cu un dealer, si il iau ca si tester pentru 4 zile.
Incep cu editarea unei fotografii. In doar cateva clipe era gata. A mers foarte rapid, a fost mai greu sa decid eu cum sa fie asezata imaginea, si ce incadrare sa-i dau.
In fiecare zi din cele 4 pe care le-am avut la dispozitie am scris articole pentru blog. Articole diverse - unele cu multe detalii; altele cu poze si chiar video. Nu am avut probleme in editarea si postarea lor.
Am vizionat si filme. O imagine foarte buna, de calitate superioara, mi-a ramas pe retina mult timp dupa ce am vizionat filmele - si am vizionat chiar si 3 filme unul dupa altul. Si tester-ul Llano al meu a avut o autonomie de aproximativ 10 ore, poate ceva mai mult. Si da, am rezistat la 3 filme consecutiv - am rezistat eu si la o noapte intreaga de filme horror de Halloween, la mine in propriul cinema cum sa nu-mi fie bine?
Si....ca sa fiu cu adevarat convinsa de puterea platformei Llano stiti ce am mai facut? Am bagat si un joc. Ma joc destul de rar, dar trebuia sa incerc pe noua platforma, pentru a stii ce poate.

Ei da, m-am convins. Am nevoie de noua platforma Llano. Pe langa avantajele pe care mi le ofera: rapid, autonomie mare, grafica, imagini clare, platforma Llano are un mare avantaj - consuma putin. Undeva sub 50W.
Asadar, voi discuta cu reprezentatul de vanzari, si voi incerca sa obtin o reducere considerabila pentru noua mea achizitie.



Articolul este scris pentru etapa nr. 18 a concursului SuperBlog 2011.

Niciun comentariu: